نگاهی نزدیکتر به گلکسی S21 Plus

نوید شجاعی چهارشنبه 12 آذر 1399 - 10:00
نگاهی نزدیکتر به گلکسی S21 Plus

.

حساب کاربری Pigtou در همکاری با xleaks7@ رندرهای سه‌بعدی کاملی از گلکسی +S21 را بر اساس رندرهای CAD که در ماه گذشته لو رفته بود، منتشر نموده که به ما اجازه می‌دهد نگاه نزدیک‌تری به پرچمدار آینده سامسونگ بیندازیم. در کنار این رندرها، یک ویدیوی 4K نیز منتشر شده است.

گلکسی اس 21 پلاس سامسونگ گلکسی اس 21 پلاس

در این رندرها می‌بینیم که حاشیه اطراف صفحه‌نمایش به شدت باریک بوده و در چهار طرف گوشی به یک اندازه است، همچنین حفره محل قرارگیری دوربین جلو نیز بسیار کوچک بوده و ماژول دوربین اصلی نیز با ظاهری عجیب در پشت گوشی مشاهده می‌شود. به نظر می‌رسد ابعاد این گوشی برابر 161.55x75.6x7.86 میلی‌متر خواهد بود. این ابعاد دقیقاً با گوشی +Galaxy S20 برابر بوده و بدین‌ترتیب به نظر می‌رسد شایعات مربوط به وجود نمایشگر 6.7 اینچی در این گوشی نیز صحت دارد.

گلکسی S21+ گلکسی S21 plus

به جز این موارد، نمی‌توان از این تصاویر اطلاعات قابل توجه دیگری را به دست آورد و فقط می‌توان طراحی ظاهری این گوشی را با جزئیات مشاهده کرد. البته توجه داشته باشید که این تصاویر، بر اساس رندرهای CAD غیررسمی تولید شده‌اند و ممکن است +Galaxy S21 در زمان عرضه، با طراحی متفاوتی همراه باشد.

Ice Universe که در افشای اطلاعات مربوط به گوشی‌های سامسونگ شهرت بسیاری دارد، درباره این تصاویر اظهار نظر کرده و اعلام داشته که با این که تصاویر مربوط به پنل پشتی گوشی کاملاً درست به نظر‌ می‌رسد، تصاویر مربوط به جلوی گوشی چندان دقیق نیست. او در ادامه رندرهای دیگری را منتشر کرده که در آن حاشیه صفحه‌نمایش ضخیم‌تر است و همچنین حاشیه قسمت پایینی نسبت به دیگر قسمت‌ها، بیشتر می‌باشد.  

Ice Universe:

این طراحی از گوشی +Galaxy S21 بسیار زیبا است، به خصوص قسمت پشتی آن، اما بخش جلویی دقیق نیست. برای دیدن بخش جلویی گوشی به تصویر آخر مراجعه کنید.

سامسونگ گلکسی اس 21 پلاس

.

مطلب پیشنهادی: آیا سامسونگ با سری نوت خداحافظی می‌کند؟

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد