هدفون Beats Studio Buds با نویز کنسلینگ فعال معرفی شد

سه شنبه 25 خرداد 1400 - 11:00
هدفون Beats Studio Buds با نویز کنسلینگ  فعال معرفی شد

شرکت Beats امروز یک هدفون نویزکنسلینگ کاملاً بیسیم توگوشی جدید را معرفی کرد. 

هدفون Beats Studio Buds به سیستم حذف نویز فعال (Active Noice Cancelation) مجهز بوده که با استفاده از میکروفون‌های خارجی هدفون، صدای محیط را حذف می‌کند. البته حالت شفاف برای زمانی که نیاز داشته باشید صدای اطراف خود را بشنوید، در این هدفون تعبیه شده است، این حالت از همان میکروفون خارجی برای انتقال صدای محیط به داخل گوش شما استفاده می‌کند. 

هدفون جدید بیتس بر خلاف برخی دیگر از محصولات این شرکت، از چیپ اپل بهره نمی‌برد.، اما امکان جفت کردن و اتصال آن با یک لمس، هم با گوشی‌های آیفون و هم اندروید وجود دارد. در اندروید، برای شخصی‌سازی و دریافت به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری باید اپلیکیشن Beats را دانلود کنید. اما در آیفون، این کارها از طریق تنظیمات داخلی iOS انجام می‌شود. 

هدفون جدید نویز کنسلینگ Beats Studio Buds

هدفون بیسیم بیتس از دستیارهای صوتی نیز پشتیبانی می‌کند. در گوشی‌های اپل برای فعال‌سازی دستیار صوتی تنها کافی است عبارت «هی سیری» را بیان کنید، اما در گوشی‌های اندروید برای استفاده از دستیار صوتی و کنترل موزیک حتماً باید اپلیکیشن بیتس را نصب داشته باشید. 

لازم به ذکر است با توجه به اینکه در هدفون Beats Studio Buds از چیپ‌های W1 یا H1 استفاده نشده است، این هدفون توانایی پخش صدای فضایی در اپل موزیک را ندارد. 

ایرفون جدید بیتس به صورت تخصصی برای فعالیت‌های ورزشی طراحی نشده، اما با وجود گواهینامه IPX4 تا حد زیادی خیالتان از بابت روزهای بارانی و تعریق در هنگام ورزش راحت خواهد بود. 

ایرفون جدید Beats Studio Buds

باتری هدفون Beats Studio Buds در صورت روشن بودن ANC تا 8 ساعت و در حالت Transparency تا 5 ساعت دوام دارد. کیس هدفون هم تا دوبار آن را شارژ کرده و در نتیجه عمر باتری کلی این محصول، 24 ساعت خواهد بود. کیس شارژ ایردبادز جدید بیتس با درگاه USB-C همراه بوده که کار را برای کاربران اندروید ساده‌تر می‌کند. بر اساس ادعای بیتس، با 5 دقیقه شارژ می‌توانید تا یک ساعت از هدفون خود استفاده کنید. 

بیتس استودیو بادز با قیمت 150 دلار و در رنگ‌های مشکی، سفید و قرمز عرضه می‌گردد. 

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد