تبلت بلک ویو 10 اینچی ظرفیت 64 گیگابایت

Blackview 64GB Tablet
رجیستر نشده
حافظه داخلی: 64 گیگابایت
حافظه رم: 4 گیگابایت
شبکه‌های ارتباطی: 4G، 3G، 2G
دوربین اصلی: 13 مگاپیکسل
سیستم عامل; Android 10

ارسال به روز کالا به سراسر کشور | آداک 24

تحویل یک ساعته در تهران | آداک 24

ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‍توانید از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
موجود شد به من اطلاع بده

 

معرفی تبلت Blackview 

از لپ‌تاپ به تبلت، تنها در یک ثانیه! Blackview شرکتی است که در زمینه ساخت گوشی‌های جان‌سخت و ارزان‌قیمت شهرت دارد. این شرکت به تازگی یک تبلت جدید معرفی نموده که Blackview Tab 8 نام دارد.

تبلت بلک ویو 10 اینچی tab 8 ظرفیت 64 گیگابایت مشخصات تحسین‌برانگیزی را به همراه دارد که از جمله آنها می‌توان به صفحه‌نمایش 10.1 اینچی Full HD با رزولوشن 1920x1200 پیکسل اشاره کرد. این تبلت به یک پردازنده هشت‌ هسته‌ای و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. با وجود باتری بزرگ 6850 میلی‌آمپرساعتی، استفاده طولانی مدت از تبلت بدون هرگونه مشکلی امکان‌پذیر است.

مشخصات تبلت بلک ویو Tab 8

تبلت اقتصادی جدید بلک ویو شرکت به یک نمایشگر 10.1 اینچی با رزولوشن 1200x1920، چیپست Unisoc SC9863A، چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. با اضافه کردن کیبورد قابل جدا شدن، این محصول به یک تبلت هیبرید تبدیل می‌شود. تبلت جدید Blackview ترکیبی از توانمندی، کارایی و قابل حمل بودن را ارائه می‌دهد.

تبلت بلک ویو Tab 8

با اضافه کردن کیبورد آهنربایی، به سادگی می‌توانید پیام‌‌های خود را تایپ کرده و ارائه‌های پاورپوینت خود را ویرایش کنید، از همین رو، این تبلت می‌توان تجربه‌ای مشابه با لپ‌تاپ را ارائه نماید. Blackview Tab 8 انتخابی ایده‌آل برای تجار، دانش‌آموزان، دانشجویان و سایر افراد می‌باشد.

طراحی تبلت Blackview Tab 8

این تبلت توسط پوشش گوریلاگلس محافظت شده، از رادیو اف‌ام پشتیبانی می‌کند، به باتری 6580 میلی‌آمپرساعتی و اسپیکرهای دوگانه مجهز بوده و حاشیه‌های اندکی در اطراف صفحه‌نمایش دارد. محصول جدید Blackview از نسخه پنجم بلوتوث و OTG پشتیبانی کرده و با میکروفون داخلی همراه است، در زمینه ارتباطات نیز درگاه Type-C، دو درگاه سیم‌کارت، درگاه Micro-SD (برای ارتقاء حافظه داخلی تا 512 گیگابایت) و درگاه  مخصوص برای هدفون، سایر مشخصات این محصول را تشکیل می‌دهند.

طراحی تبلت Blackview Tab 8

علاوه بر این، باتری این تبلت دوام بالایی داشته و می‌توانید ساعت‌ها بدون نگرانی از آن استفاده کنید. باتری 6580 میلی‌آمپرساعتی این محصول، در حالت استندبای تا 408 ساعت و در هنگام تماشای فیلم تا 8 ساعت دوام خواهد داشت. با استفاده عادی از برنامه‌های آفیس، ویرایش عکس و شبکه‌های مجازی و با روشن بودن وای‌-فای، می‌توانید حدود 4 الی 5 ساعت به صورت مداوم از این تبلت استفاده کنید. Blackview Tab 8 با حالت‌های مخصوص ذخیره باتری همراه بوده و همچنین از طریق OTG می‌توانید سایر وسایل خود را با آن شارژ کنید.

حاشیه‌ها در لبه‌های بالا و پایین تبلت به نسبت بیشتر هستند، البته Blackview از این موضوع استفاده کرده و دو دوربین را در محصول خود جای داده است؛ یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای تماس‌های تصویری و یک دوربین 13 مگاپیکسلی با فلش LED که در مواقعی که گوشی خود را به همراه ندارید، کاربردی خواهد بود.

مشخصات سخت افزاری تبلت بلک ویو تب 8

این محصول با دوربین پشت 13 مگاپیکسلی همراه بوده و برای تماس‌های تصویری و عکس‌های سلفی، به دوربین جلوی 5 مگاپیکسلی مجهز شده است.Blackview Tab 8 در دو رنگ جذاب نقره‌ای و طلایی در دسترس می‌باشد. پوشش متالیک باعث ایجاد ظاهری براق در این محصول شده که جذابیت آن را دوچندان می‌کند. وزن 600 گرمی این تبلت نیز باعث شده حمل‌ونقل و استفاده از آن در هر شرایطی آسان باشد. همچنین رزولوشن 1920x1200 و نسبت ابعاد 16:10 تماشای فیلم و سریال را روی این تبلت، به تجربه‌ای جذاب و دلپذیر تبدیل نموده است.

Blackview Tab 8 به دو اسپیکر مجهز بوده که صدایی واضح، شفاف و فراگیر ارائه می‌دهند.

پردازنده Blackview Tab 8

تبلت جدید شرکت Blackview به چیپست Unisoc SC9863A SoC مجهز است. این چیپست با یک پردازنده‌ هشت‌هسته‌ای با فناوری 28 نانومتری همراه بوده که شامل 4 هسته ARM Cortex-A55 با سرعت 1.8 گیگاهرتز و 4 هسته با سرعت 1.2 گیگاهرتز می‌باشد. چیپ گرافیک (GPU) به کار رفته در این محصول نیز از نوع  PowerVR IMG8322 می‌باشد. در کنار این چیپست، 4 گیگابایت رم LPDDR3  و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز موجود بوده که به لطف وجود درگاه اختصاصی Micro-SD، این میزان قابل ارتقاء می‌باشد.

تبلت بلک ویو تب 8

بدنه سبک

Tab 8 با یک بدنه باریک 8.9 میلیمتری همراه بوده که در دست گرفتن آن، راحت می‌باشد. علاوه بر این، با وجود وزن سبک این تبلت، به راحتی می‌توانید آن را همراه خود داشته باشید و بیرون از خانه نیز کارهای خود را انجام دهید. بدین ترتیب دیگر نیازی نیست که لپ‌تاپ‌های پیشرفته و سنگین خود را همیشه به همراه داشته باشید.

بدنه بلک ویو tab 8

امکانات نرم افزاری تبلت بلک ویو Tab 8

تبلت بلک ویو با اندروید 10 روانه بازار شده و از دوربین‌های قدرتمندی بهره می‌برد. 

تبلت بلک ویو تب 8 از اتصال 4G LTE نیز پشتیبانی می‌کند. تنها کافی است یک سیم‌کارت درون تبلت قرار داده و هر کجا که هستید، بدون محدودیت از وبگردی و تماشای فیلم‌های آنلاین لذت ببرید. دیگر برای برقراری تماس‌ تصویری با خانواده و دوستان خود، نیازی به Wi-Fi ندارید.

این تبلت حتی از اتصال 4G VoLTE نیز پشتیبانی می‌کند. فقط کافی است سیم‌کارت خود را درون تبلت قرار داده و از تماشای آنلاین فیلم‌ها و آهنگ‌ها و تمام کارهایی که به اینترنت نیاز دارند، لذت ببرید. دیگر برای حفظ ارتباط با خانواده و دوستان خود، محدود به وای-فای نخواهید بود.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که سیم‌کارت خود را درون تبلت گذاشته و از اینترنت استفاده کنید. تماس‌های تصویری با خانواده و دوستان روی نمایشگر بزرگ Tab 8 بسیار لذت‌بخش‌تر خواهند بود.

تبلت Blackview تب 8

  • جمع‌بندی:

این تبلت، محصولی است که امکانات بسیاری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. همچنین قیمت این محصول برای اکثر مردم مقرون به صرفه است.

پس اگر قصد خرید تبلت بلک ویو تب 8 را دارید ویسایت آداک 24 گزینه مناسبی برای خرید شماست

تکنولوژی
  • GSM/ WCDMA/ LTE
باندهای 2G :
  • GSM 850-900-1800-1900 MHz
باندهای 3G
  • 900-2100 WCDMA MHz
باندهای 4G :
  • LTE 800-900-1800-2100-2600
بدنه
ابعاد : 162.4 * 243.6 * 8.9 میلی متر
سیم کارت : دو سیم کارت
صفحه نمایش
نوع : LCD IPS
سایز : 1200x1920 pixels
تراکم : 224 ppi
سیستم عامل و سخت افزار
سیستم عامل : Android 10 (Q)
پردازنده محاسباتی (CPU) :
  • Octa Core , Unisoc SC9863A 4x 1.6 GHz ARM Cortex-A55, 4x 1.2 GHz ARM Cortex-A55 at 4 GHz
پردازنده گرافیکی (GPU) : PowerVR GE8322, Cores: at MHz
حافظه
درگاه کارت حافظه : microSD, microSDHC, microSDXC
حافظه داخلی : 64 گیگابایت ، 4 گیگابایت RAM
دوربین
دوربین اصلی :
  • 13 مگاپیکسل
ویژگی های دوربین اصلی :
  • LED
دوربین سلفی :
  • 5 مگاپیکسل
سیستم صوتی
بلندگو :
جک 3.5 میلیمتری :
ارتباطات
شبکه بیسیم : a, b, g, n, n 5GHz, ac, Dual band, Wi-Fi Hotspot, Wi-Fi Direct, Wi-Fi Display
بلوتوث : 5.0
جی پی اس (GPS) :
ان اف سی (NFC) :
یو اس بی (USB) : USB Type C
ویژگی های عمومی
سنسورها :
  • Accelerometer
باتری
ظرفیت و نوع : 6580 mAh
رنگ بندی
تنوع رنگ :
  • Gold, Grey
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد
    شناسه کالا: 3638670
    اشتراک‌گذاری

    شبکه‌های اجتماعی:

    آدرس کوتاه شده‌ی صفحه: برای کپی کردن لینک روی آن کلیک کنید