انتشار مشخصات بیشتر از سری گلکسی S21

نوید شجاعی شنبه 22 آذر 1399 - 12:00
انتشار مشخصات بیشتر از سری گلکسی S21

.

جدیدترین اطلاعات لو رفته از سری گلکسی اس 21، حافظه داخلی و رنگ‌های موجود را برای هر سه مدل، در بر می‌گیرد. وبسایت WinFuture.de اعلام کرده که فروشگاه‌های خرده‌فروشی در کشور آلمان، از همین حالا اطلاعات جدیدی از پرچمداران آتی سامسونگ دریافت کرده‌اند که از جمله این اطلاعات، می‌توان به رنگ و حافظه داخلی این محصولات اشاره کرد.

کوچکترین گوشی از سری جدید، Galaxy S21 نام داشته و با حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایت و در رنگ‌های خاکستری، سفید و صورتی در دسترس خواهد بود.

+Galaxy S21 نیز به حافظه‌های 128 و 256 گیگابایتی مجهز بوده و در 3 رنگ نقره‌ای، طوسی و بنفش عرضه خواهد شد.

سری گلکسی s21

در نهایت، مدل Galaxy S21 Ultra در سه نسخه با حافظه داخلی 128، 256 یا 512 گیگابایت همراه بوده و البته تنها در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی عرضه می‌گردد.

سری Galaxy s21

همچنین طی اخبار دیگری که در این‌باره منتشر شده، بالاترین نسخه این سری یعنی گلکسی اس 21 الترا، از قلم S Pen موجود در سری نوت نیز پشتیبانی خواهد کرد. البته بر خلاف سری نوت، این قلم در درون گوشی قرار نمی‌گیرد و به جای آن، در قاب‌های اختصاصی شفاف و سیلیکونی سامسونگ، محلی برای آن تعبیه خواهد شد. این قاب‌ها به صورت اختصاصی به همراه قلم S Pen به فروش می‌رسند.

گلکسی S21 series

انتظار می‌رود گوشی‌های سری گلکسی اس 21 در تاریخ 14 ژانویه معرفی شده و در اواخر ماه فوریه یا اوایل ماه مارس ( اسفند یا فروردین 1400) به بازار عرضه شوند.

.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد