موتورولا Moto E7 معرفی شد

نوید شجاعی چهارشنبه 5 آذر 1399 - 10:00
موتورولا Moto E7 معرفی شد

.

گوشی موتورولا Moto E7، بالاخره و چندین ماه پس از رونمایی از گوشی Moto E7 Plus، معرفی شد.

این دو گوشی شباهت‌های بسیاری داشته و طبیعتاً، این نسخه ارزان‌قیمت‌تر است. چقدر ارزان‌تر؟ موتو ای 7 پلاس در زمان معرفی 150 یورو قیمت گذاری شده بود و نسخه معمولی، 110 – 120 یورو قیمت‌گذاری شده است.

تفاوت اصلی بین این دو گوشی، چیپست و باتری آنهاست. موتو E7 به چیپست مدیاتک هلیو G25 مجهز است، در حالی که موتو ای 7 پلاس از چیپست قدرتمندتر اسنپدراگون 460 بهره می‌برد. تفاوت مهم دیگر نیز در میزان حافظه است، چرا که نسخه معمولی تنها نصف رم و حافظه داخلی نسخه پلاس را در اختیار داشته و با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد.

موتو ای 7 به یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی مجهز است که نسبت به باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی به کار رفته در Moto E7 Plus، کوچکتر است. البته موتورولا اعلام کرده که این باتری می‌تواند تا 36 ساعت دوام بیاورد و همچنین با وجود باتری کوچک‌تر، شارژ گوشی از طریق شارژر 10 وات، سریعتر انجام می‌شود. اگر شارژ سریعتری می‌خواهید (20 وات) باید به دنبال یکی از گوشی‌های سری Moto G باشید.

  موتو e7 مشکی   موتو e7 قرمز   موتو e7 سبز

سایر مشخصات این دو مدل، تقریباً یکسان است. موتو ای 7 به یک نمایشگر 6.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 720x1600 پیکسل مجهز است.

دوربین اصلی شامل یک لنز 48 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم F/1.7 و پیکسل‌های 1.6 میکرونی در حالت ترکیب شده می‌باشد. این دوربین، توسط یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌شود. دوربین سوم نیز دوربین سلفی 5 مگاپیکلسی موجود در بریدگی قطره‌ای صفحه‌نمایش است.

دوربین  موتو E7

متأسفانه به دلیل محدودیت‌های چیپست، فیلم‌برداری به 1080P 30 FPS محدود شده است. البته گوشی موتو G9 Play نیز که به چیپست قدرتمندتر اسنپدراگون 662 مجهز است، توانایی فیلمبرداری 4K را ندارد.

موتو E7 اندکی از نسخه پلاس نازک‌تر و سبک‌تر است، (8.9 میلیمتر در برابر 9.2 میلیمتر و 180 گرم در برابر 200 گرم). هر دو گوشی با بدنه‌های پلاستیکی همراه هستند. این گوشی ضد آب نیست، اما پوشش نانوی به کار رفته در آن از قطعات داخلی در برابر پاشیدن تصادفی قطرات آب، محافظت می‌کند.

طراحی موتو E7

موتو ای 7 از باندهای مختلف 4جی پشتیبانی می‌کند و به درگاه سیمکارت هیبرید مجهز است. شما می‌توانید به جای سیمکارت دوم، از کارت حافظه Micro-SD تا سقف 512 گیگابایت استفاده کنید.

این گوشی با درگاه Type-C و جک 3.5 میلیمتری هدفون همراه بوده و رادیو اف‌ام آن، هم از طریق هدفون و هم از طریق اسپیکر قابل استفاده است. موتو E7 فاقد NFC بوده و حسگر اثر انگشت نیز در قاب پشتی گوشی قرار گرفته است.

حسگر اثرانگشت موتو E7 طراحی موتو ای7 طراحی moto e7

موتو ای 7 در ماه دسامبر در اروپا و سایر مناطق عرضه خواهد شد. بسته به منطقه، ممکن است محتویات جعبه شامل هدفون یا قاب محافظ باشد.

مطلب پیشنهادی: Moto G 5G در راه است

.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد