نسل جدید گوشی شیائومی نوت با دوربین 108 مگاپیکسلی

نوید شجاعی دوشنبه 21 مهر 1399 - 16:00
نسل جدید گوشی شیائومی نوت با دوربین 108 مگاپیکسلی

.

تاریخ معرفی گوشی شیائومی نوت 10

انتظار می‌رود گوشی ردمی نوت 10 در ماه جاری معرفی شود. این گوشی احتمالاً با دوربین چندگانه همراه خواهد بود. نسل قبلی این گوشی با یک دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی عرضه شده است.البته جالتر آنکه قیمت گوشی شیائومی نوت 10 هم همانند نسل قبل یعنی نوت 9 خواهد بود اما امکانات بیشتری نسبت به نسل قبلی خود دارد

دوربین 108 مگاپیکسلی شیائومی

گوشی ردمی نوت 10 در حال توسعه بوده و طبق اطلاعات جدید افشا شده، احتمال دارد این گوشی به یک دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز باشد، در صورت صحت این شایعات، این اولین باری است که یک گوشی از برند ردمی، با دوربینی با رزولوشن بسیار بالای 108 مگاپیکسل همراه است. یک افشاگر مشهور در وبسایت Weibu اعلام نموده که یک مدل نامعلوم که شماره مدل آن به j17 ختم می‌شود، ممکن است به یک دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز باشد. یک افشاگر دیگر نیز اعلام نموده که گوشی جدید ردمی نوت 10، با شماره مدل M2007J17C شناخته خواهد شد. این فرد همچنین اعلام کرده که گوشی جدید احتمالاً در طی همین ماه در کشور چین معرفی خواهد شد.

کاربر Digital Chat با انتشار پیامی رمزی در شبکه اجتماعی Weibo اشاره داشته که احتمالاً گوشی جدید Redmi Note 10 با یک دوربین 108 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. بر اساس این پیام، شماره مدل این گوشی به J17 ختم شده و احتمالاً با یک دوربین 108 مگاپیکسلی که حداقل یک دوربین ماکرو نیز آن را همراهی می‌کند، عرضه خواهد شد. البته این افشاگر به صورت مستقیم به نام گوشی اشاره نکرده است.

یک پیام جدا توسط یک افشاگر ناشناس در وبسایت Weibu اعلام نموده که گوشی اقتصادی شیائومی ردمی نوت 10 احتمالاً با شماره مدل M2007J17C شناخته خواهد شد. این افشاگر به نقل از منابع داخلی اعلام نموده که این شماره مدل احتمالاً متعلق به سری ردمی و مدل ردمی نوت 10 می‌باشد. این پیام در ادامه اشاره داشته که گوشی جدید، احتمالاً در ماه اکتبر معرفی خواهد شد.

این پیام به معنای آن است که موبایلی که Digital Chat به آن اشاره داشته، همان مدل ردمی نوت 10 است. در صورت صحت این شایعات، ردمی نوت 10 با دوربین 108 مگاپیکسلی، پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسل پیشین خود، یعنی ردمی نوت 9 که به یک دوربین 48 مگاپیکسلی مجهز بوده، خواهد داشت. Redmi Note 10 نیز با یک سیستم دوربین چندگانه همراه خواهد بود، اما احتمال می‌رود که دوربین اصلی آن یک حسگر 108 مگاپیکسلی باشد.

Abhishek Yadav که یکی دیگر از افشاگران صنعت تکنولوژی می‌باشد، ماه گذشته اعلام کرده بود که ممکن است ردمی نوت 10 همان نسخه تغییر نام یافته Mi 10T Lite که در ماه سپتامبر به بازار عرضه شده، باشد. او نیز شماره مدل M2007J17C  را به گوشی ردمی Note 10 اختصاص داده، در حالی که شماره مدل M2007J17G  متعلق به می 10 تی لایت می‌باشد. شرکت شیائومی تا کنون هیچگونه اظهار نظری در اینباره ننموده است، اما با توجه به نزدیک شدن به زمان معرفی این گوشی، احتمالاً به زودی جزئیات بیشتری در اینباره منتشره خواهد شد.

مطلب پیشنهادی: انتشار MIUI 12 برای Redmi Note 8

.

منبع: Gadgets.ndtv

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد