شارژر جدید 200 وات شیائومی به صورت رسمی معرفی شد

دوشنبه 10 خرداد 1400 - 11:00
شارژر جدید 200 وات شیائومی به صورت رسمی معرفی شد

 

شیائومی در زمینه توسعه تکنولوژی شارژ، عملکردی فوق‌العاده داشته است. این شرکت بار دیگر گامی مهم در پیشرفت سرعت شارژ دستگاه‌های هوشمند برداشته و سریعترین شارژرهای جهان را معرفی نموده است، یک شارژر سیمی 200 واتی و یک شارژر بیسیم 120 واتی

شیائومی این تکنولوژی جدید را هایپر شارژ (Hyper Charge) نامیده است. بر اساس ادعای این شرکت، هایپرشارژ 200 وات شیائومی می‌تواند یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی را تنها در 8 دقیقه به طور کامل شارژ کند. همچنین هایپرشارژ جدید بیسیم 120 وات شیائومی این کار را به صورت Wireless و در 15 دقیقه انجام می‌دهد. 

شیائومی یک ویدیو از نحوه کار این شارژر را نیز منتشر کرده که در آن، یک نسخه سفارشی از گوشی Mi 11 Pro به این شارژر متصل می‌شود. گوشی در 3 دقیقه 50% شارژ شده و در کمتر از 8 دقیقه به طور کامل شارژ می‌شود. این ویدیو عملکرد شارژر بیسیم را نیز به تصویر کشیده است، گوشی پس از یک دقیقه شارژ بیسیم 10% و پس از 7 دقیقه 50% شارژ می‌شود. 

هنوز مشخص نیست که شیائومی چه زمانی نسل جدید هایپرشارژ را در گوشی‌های خود به کار خواهد برد. از نظر فنی، چنین سرعت بالایی حرارت زیادی در هنگام شارژ ایجاد کرده و می‌تواند عمر باتری را کاهش دهد. 

مسلماً مهمترین چالش پیش روی شیائومی در این مسیر، کنترل حرارت ایجادی است که باید ببینیم این غول چینی در این زمینه چگونه عمل خواهد کرد. 

منبع: Android Authority

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد