گوشی هوشمند نوکیا با قیمت 70 یورویی

نوید شجاعی سه شنبه 25 آذر 1399 - 12:00
گوشی هوشمند نوکیا با قیمت 70 یورویی

.

امروز، شرکت HMD یک گوشی جدید به ارزان‌ترین سری از محصولات خود، یعنی سری C اضافه کرد: نوکیا C1 Plus. گوشی Nokia C1 سال گذشته معرفی شده بود نوکیا C2 نیز در ماه مارس به طور رسمی معرفی شد. همانگونه که از نام آن مشخص است، سی 1 پلاس نسخه ارتقاء یافته نوکیا سی 1 خواهد بود؛ این گوشی به همان نمایشگر موجود در نوکیا C1 مجهز بوده و در نتیجه نمایشگر 5.45 اینچی آن، از نمایشگر 5.7 اینچی موجود در نوکیا سی 2 کوچک‌تر است.

نوکیا c1 پلاس

Nokia C1 Plus با اندروید 10 (نسخه Go) همراه بوده و از 4جی نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی تا پایان سال جاری با قیمت 69 یورو به بازار عرضه خواهد شد. شرکت HMD اعلام کرده که این ارزان‌ترین گوشی هوشمند 4جی تولید شده توسط نوکیا می‌باشد.

گوشی نوکیا سی 1 پلاس

نمایشگر این گوشی دارای رزولوشن HD+، 720x1440  پیکسل می‌باشد. دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی با فلش در پشت گوشی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز در جلوی گوشی قرار گرفته است. این گوشی به یک پردازنده چهارهسته‌ای 1.4 گیگاهرتزی، 1 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء مجهز است.

نوکیا سی 1 پلاس

نوکیا C1 از یک باتری 2500 میلی‌آمپرساعتی بهره برده و به همراه یک شارژر Micro USB 5 وات عرضه می‌شود. این گوشی همچنین با جک 3.5 میلیمتری هدفون و نسخه دوسیم‌کارته همراه خواهد بود (البته نسخه دوسیم‌کارته تنها در برخی مناطق عرضه می‌شود). نوکیا سی 1 پلاس در رنگ‌های آبی و قرمز قابل سفارش بوده و ابعاد بدنه آن برابر 149.1x71.2x8.75 میلی‌متر می‌باشد. وزن ارزان‌ترین گوشی هوشمند نوکیا برابر 146 گرم است.

.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد