ساعت هوشمند آمازفیت T-Rex Pro با امکانات ویژه معرفی شد

آداک 24 چهارشنبه 4 فروردین 1400 - 11:00
ساعت هوشمند آمازفیت T-Rex Pro با امکانات ویژه معرفی شد

.

ویژگی های ساعت هوشمند جدید T rex Pro

ساعت هوشمند Amazfit مدل T-Rex Pro توسط شرکت هوامی (که به زودی به Zepp تغییر نام می دهد) معرفی شد. همانگونه که از نام این ساعت مشخص است، این مدل نسخه ارتقا یافته ی T-Rex می باشد که سال گذشته معرفی و عرضه شد. مشخصات و امکانات ساعت هوشمند Amaxefit trex pro نسبت به نسل قبلی بهبود داشته و ویژگی های جدیدی به این ساعت هوشمند اضافه شده است. اگر قصد خرید ساعت هوشمند مناسب برای کارهای روزمره و همینطور فعالیت های ورزشی را دارید این ساعت را از دست ندهید

این مدل جدید قادر است تا فشار ۱۰ اتمسفر در برابر آب را تحمل کند و این در حالیست که مدل قبلی قادر بود تا فشار 5 اتمسفر را تحمل کند که این می‌تواند خبر خوبی برای خریداران مدل جدیدتر باشد. از دیگر تفاوت‌های مدل جدید می‌توان به وجود حسگرهای ضربان قلب هوامی به نام BioTracker 2 اشاره کرد که از دقت بالاتری در مقایسه با حسگر ضربان قلب نسل قبل برخوردار است.

ساعت هوشمند آمازفیت تی رکس پرو

مشخصات و امکانات ساعت هوشمند amazefit t rex pro

ساعت هوشمند Amazefit T-rex pro دارای صفحه نمایش گرد 1.3 اینچی از نوع آمولد و با قابلیت Always-On می‌باشد. فریم ساعت از جنس پلی کربنات و دکمه‌ها فلزی می‌باشند همچنین بند ساعت نیز از سیلیکون نرم ساخته شده است. ابعاد این ساعت 47.7x47.7x13.5 میلی‌متر و وزن آن بدون بند 59 گرم می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های این ساعت نیز می‌توان به برخورداری آن از گواهی نامه MIL-STD-810 (استاندارد نظامی سنجش مقاوت) اشاره کرد.

ناگفته نماند که از ویژگی های ساعت هوشمند آمازفیت مدل T-Rex Pro  سنسور اکسیژن خون، ردیاب خواب و GPS نیز می‌باشد. همچنین با این ساعت هوشمند این قابلیت را دارد که می‌توانید بیش از 100 نوع حرکت ورزشی را ردگیری و رصد کنید و البته با توجه به ضد آب بودن آن می توانید در شنا نیز از آن استفاده کنید.

آمیزفیت تی رکس پرو از یک باتری 390 آمپر ساعتی بهره می برد که با یک بار شارژ و استفاده معمولی، تا 18 روز می‌تواند کار کند. برای شارژ ساعت نیز می‌توانید از یک پایه مگنتی که تعبیه شده است استفاده کنید.

امکانات نرم افزاری ساعت هوشمند Amazefit T rex pro

سیستم عامل این ساعت Zepp’s RTOS می‌باشد که مشاهده و مدیریت اعلان‌ها، کنترل موسیقی و تنظیم آلارم‌ها را می‌دهد.

ساعت هوشمند Amazfit T-Rex Pro

ساعت هوشمند Amazfit T-Rex Pro می‌تواند به دستگاه‌هایی که حداقل اندروید 5 و یا iOS 10 به بالا را داشته باشند متصل شود. قرار است این ساعت در رنگ‌های مشکی، خاکستری و سرمه‌ای به بازار عرضه شود.

منبع: gsmarena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد