پرچمداران جدید شیائومی در راه اند

آداک 24 شنبه 23 اسفند 1399 - 16:00
پرچمداران جدید شیائومی در راه اند

 

معاون کل شرکت شیائومی، آقای Lu Weibing در شبکه اجتماعی Weibu به انتشار مطلبی درباره دو گوشی جدید از این شرکت پرداخته است. یکی از این گوشی‌ها پادشاه ماشینی (ترجمه شده از چینی) نام داشته و دیگری گوشی مخصوص مسابقات بازی‌های الکترونیکی نام دارد.

آقای Weibing اعلام کرده که علاقه‌مندان به این گوشی‌ها، باید اندکی صبر داشته باشند، او اعلام نکرده که این صبر کردن دقیقاً چقدر طول خواهد کشید. حدس ما این است که این دو مدل، در واقع به گوشی‌های Mi 11 Ultra و Black Shark 4 که انتظار می‌رود در سال جاری معرفی شوند، اشاره دارد.

گوشی موبایل شیائومی Mi 11

هر دوی این پرچمداران به چیپست اسنپدراگون 888 مجهز خواهند بود. تمرکز شیائومی در Mi 11 Ultra روی دوربین بوده و این گوشی احتمالاً با یک دوربین پریسکوپی (با زوم اوپتیکال 5 برابر یا 10 برابر) همراه خواهد بود و گوشی گیمینگ بلک شارک 4 هم احتمالاً از نمایشگری با نرخ تازه‌سازی بیش از 120 هرتز بهره خواهد برد.

نکته جالب این که آقای Qianhao Lu از شرکت ZTE در پاسخ به پیام معاون کل شرکت شیائومی اعلام کرده که گوشی گیمنیگ این شرکت، یعنی ZTE Red Magic 6 Pro به 18 گیگابایت رم مجهز بوده و در تاریخ 4 مارس معرفی شده است.

 

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد