مشخصات و تصاویر جدید از شیائومی Mi 11

نوید شجاعی سه شنبه 18 آذر 1399 - 12:00
مشخصات و تصاویر جدید از شیائومی Mi 11

.

همانگونه که در اخبار منتشر شده در طی روزهای اخیر خوانده‌اید، گوشی‌های شیائومی Mi 11 و Mi 11 Pro به زودی معرفی خواهند شد، در نتیجه وقت آن است که اطلاعات بیشتری درباره پرچمداران جدید شیائومی داشته باشیم. خوشبختانه، Digital Chat Station موفق شده به تأییدیه باتری این گوشی‌ها در وبسایت 3C دست پیدا کند و بدین ترتیب، حالا گنجایش باتری و تکنولوژی شارژ این مدل‌ها، مشخص شده است.

بر اساس اطلاعات موجود در این لیست، شیائومی می 11 و می 11 پرو به ترتیب به باتری‌هایی با ظرفیت 2390 و 2485 میلی‌آمپرساعت مجهز خواهند بود. البته این اعداد احتمالاً تنها مربوط به یکی از باتری‌های موجود در هر گوشی می‌باشد، چرا که به احتمال زیاد، شیائومی در این گوشی‌ها نیز از شارژ سریع 55 وات خود استفاده خواهد کرد و بدین ترتیب، باتری گوشی به دو قسمت تقسیم خواهد شد. در نتیجه ظرفیت اسمی باتری این محصولات، در حقیقت برابر 4780 و 4970 میلی‌آمپرساعت خواهد بود. با توجه به این موارد، انتظار می‌رود ظرفیت واقعی این باتری‌ها نیز حدود 5000 میلی‌آمپرساعت باشد. منبعی که این اطلاعات را منتشر نموده، اعلام کرده که بر اساس این مشخصات، انتظار می‌رود زمان لازم برای شارژ این باتری از صفر تا صد درصد، چیزی حدود 35 دقیقه باشد.

طراحی شیائومی می 11 نمای پشت شیائومی می 11

علاوه بر این اطلاعات، رندرهایی از قاب‌های تولید شده برای این محصولات نیز در اینترنت منتشر شده است. این رندرها نشان می‌دهد که شیائومی Mi 11 احتمالاً به یک دوربین سه‌گانه مجهز خواهد بود که درون یک ماژول مربعی‌شکل قرار گرفته است. نسخه پرو نیز با یک دوربین چهارگانه همراه بوده که در قابی مستطیلی جای گرفته و یکی از دوربین‌های به کار رفته در آن، دوربین پریسکوپی برای زوم‌های بالا خواهد بود.

.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد