گوشی شیائومی Redmi K30S معرفی شد

نوید شجاعی چهارشنبه 7 آبان 1399 - 16:00
گوشی شیائومی Redmi K30S معرفی شد

.

مدیران شرکت شیائومی چند وقتی است که گوشی Redmi K30S را تبلیغ می‌کنند، حالا بالاخره این گوشی به صورت رسمی معرفی شده است. گوشی جدید با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، چیپست اسنپدراگون 865 و صفحه‌نمایش 6.67 اینچی با نرخ تازه‌سازی 144 هرتز همراه است. اگر این مشخصات برایتان آشنا به نظر می‌رسد، به این دلیل است که این گوشی در واقع نسخه تغییر نام یافته Mi 10T برای بازارهایی است که برند ردمی در آن‌ها محبوبیت بالایی دارد.


تفاوت اصلی میان ردمی K30S و Mi 10T در مشخصات حافظه آن‌هاست، در اینجا با 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی مواجه هستیم. البته این گوشی به درگاه کارت حافظه مجهز نبوده و این کل حافظه‌ای است که در اختیار خواهید داشت.

پنل صفحه‌نمایش از جنس LCD بوده به همین دلیل، حسگر اثر انگشت به قاب کناری گوشی منتقل شده است. البته این پنل ویژگی‌های جذابی هم داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به حفره کوچک محل قرارگیری دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، نسبت ابعاد بلند 20:9 و رزولوشن +Full HD اشاره کرد. همچنین پشت و روی گوشی هر دو توسط گوریلاگلس 5 محافظت می‌شود.

در زمینه عکاسی، این گوشی به یک دوربین سه‌گانه (دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی و دوربین ماکروی 5 مگاپیکسلی) مجهز است. ردمی K30S همچنین با یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع 33 وات همراه است. شما با خرید این گوشی تمام ابزارهای ارتباطی لازم را نیز در اختیار خواهید داشت؛ وای-فای 6، بلوتوث 5 و درگاه USB-C.

 

(برای مشاهده اندازه واقعی تصویر، روی آن کلیک یا تاچ نمایید)

گوشی Redmi K30s در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای با قیمت 390 یا 415 دلار برای نسخه 128 گیگابایتی و 256 گیگابایتی عرضه خواهد شد. پیش‌سفارش این محصول از 3 روز دیگر آغاز شده و اولین فروش ویژه آن برای تاریخ 11 نوامبر برنامه‌ریزی شده است، این روز یکی از بزرگترین تعطیلات چینی بوده که به روز مجردها مشهور است.

.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد