تست گیمینگ گوشی سامسونگ Galaxy A21s

آداک 24 سه شنبه 6 مهر 1400 - 13:00
تست گیمینگ گوشی سامسونگ Galaxy A21s

.

در این مطلب قصد داریم به سرعت و عملکرد گوشی Galaxy A21s حین بازی کردن بپردازیم. این گوشی به واسطه‌ی قیمت مقرون به صرفه و در دسترس بودن آن محبوبیت زیادی دارد. گلکسی ای 21 اس از پردازنده اگزینوس 850 استفاده می‌کند که توسط خود سامسونگ تولید می‌شود و ما قصد داریم عملکرد این پردازنده را حین بازی مورد بررسی قرار دهیم.

تست گیمینک Galaxy A21s را ابتدا با بازی Asphalt 9 شروع کردیم. اما قبل از آن باید به این نکته اشاره کنیم که ما ترتیب بازی‌ها را از سبک به سنگین اجرا کردیم.

آسفالت 9 یک بازی نسبتاً سبک است و در این گوشی بدون هیچ مشکلی اجرا می‌شود. این بازی از نظر گرافیکی خوب می‌باشد و سبک بازی آن هم نیاز به دخالت زیاد ندارد و شما فقط گاهاً باید دکمه‌ی نیترو را بزنید یا لاین عوض کنید. در ادامه ما چند مسابقه را با این گوشی انجام دادیم تا شما شاهد عملکرد گوشی در اجرای بازی باشید. در کل می‌توان گفت گلکسی A21s توانست از این امتحان سربلند بیرون بیاید.

بازی بعدی، Real Racing 3 بود که کمی پیچیده تر است و گرافیک واقعی‌تری دارد و همینطور نقش کاربر هم در این بازی بیشتر است. ما تغییری در تنظیمات گرافیکی این بازی ایجاد نکردیم و بازی بدون هیچ نقصی اجرا شد.

بازی بعدی، Call of Duty mobile است که محبوبیت زیادی در میان گیمرها دارد. در حقیقت من انتظار داشتم که این گوشی در اجرای Call of Duty mobile به مشکل بر بخورد ولی اصلا این اتفاق نیفتاد. بازی call of duty mobile یکی از بازی‌هایی است که در بیشتر گوشی‌های هوشمند قابل اجراست و عملکرد خوبی هم دارد. ما هم حین تست گیمینگ این گوشی متوجه مشکل یا نقصی نشدیم. عملکرد Galaxy A21s در اجرای این بازی هم عالی بود و اگر اجرای بی‌نقص این بازی برایتان مهم است، نیاز به هیچ نگرانی نیست.

اولین بازی‌ای که کمی در اجرا مشکل داشت بازی Fortnite بود. لود شدن و بالا آمدن این بازی ممکن است حتی تا چند دقیقه هم طول بکشد. بعلاوه بعد از اینکه بازی بالا آمد هم این هشدار برای شما ظاهر می‌شود که گلکسی A21s از این بازی پشتیبانی نمی‌کند اما شما می‌توانید هنوز هم وارد بازی شوید.
وقتی وارد بازی شدیم بازی اصلا قابل بازی کردن نبود و گرافیک پیش فرض به اندازه کافی پایین نبود تا بازی بتواند بدون نقص اجرا شود. برای اینکه بتوانیم بازی را کمی قابل تحمل کنیم مجبور شدیم تا تنظیمات گرافیکی رو به حداقل برسانیم اما باز هم تجربه‌ی لذت بخشی نبود. متاسفانه بازی فورتنایت در این گوشی عملکرد خوبی ندارد. ممکن است در آینده آپدیت‌هایی برای این بازی عرضه شود که از این گوشی و تنظیماتش هم پشتیبانی کند اما در حال حاضر این بازی روی Galaxy A21s قابل اجرا نیست.

آخرین بازی‌ای که میخواهیم اجرا کنیم pubg است و با توجه به تجربه‌ای که از fortnite به دست آوردیم، انتظار داشتیم که عملکرد این بازی هم خوب نباشد، ولی بعد از اینکه توانستم تنظیمات گرافیکی ایده آل را برای این گوشی پیدا کنم، متوجه شدم که pubg به راحتی در این گوشی قابل اجراست. در کل اگر شما قصد دارید که این بازی را به صورت خیلی معمولی و تفریحی بازی کنید، می‌توانید تجربه‌ی خوبی داشته باشید و گلکسی ای 21 اس توانست به خوبی این بازی را مدیریت کند. از بین همه بازی‌هایی که اجرا شد، عملکرد بی‌نقص این بازی بیشتر از همه ما را شگفت زده کرد.

به عنوان آخرین نکته، موقعی که ما شروع به فیلمبرداری کردیم باتری این گوشی 100 درصد بود و بعد از گذشت تقریباً 2 و نیم ساعت، باتری گوشی به 80 درصد رسید. این نشان می‌دهد که عملکرد باتری 5000 میلی آمپری این گوشی خوب است و پردازنده هم توانست به خوبی بیشتر بازی‌ها را مدیریت کند. در کل می‌توان گفت گوشی Galaxy A21s یک گوشی خوب برای گیمینگ است و می‌تواند به خوبی کارهای روزمره را مدیریت کند.

نظر شما چیست؟

به نظر شما گلکسی آ 21 اس توانست عملکرد خوبی در اجرای بازی ها داشته باشد؟

نظراتتان رابا ما به اشتراک بگذارید.

ممنون که همراه ما بودید.

ترفندهای مخفی galaxy a21s

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد