تست گیمینگ گوشی شیائومی Poco X3 Pro

آداک 24 شنبه 3 مهر 1400 - 13:00
تست گیمینگ گوشی شیائومی Poco X3 Pro

(اگر ویدئو را اینجا مشاهده نمی‌کنید ابتدا فیلترشکن را خاموش کرده و یک بار دیگر صفحه را لود کنید)

.

در این بررسی قصد داریم راجع به عملکرد، مصرف باتری و دمای گوشی پوکو ایکس 3 پرو حین اجرای بازی بپردازیم. این گوشی یک پردازنده snapdragon 860 و رم 8 گیگابایتی دارد. نسخه‌ای که تست گیمینگ کردیم، نسخه‌ی 256 گیگابایتی این گوشی می‌باشد. صفحه نمایش پوکو ایکس 3 پرو یک صفحه IPS 6.67 اینچی فول اچ دی است که نرخ تازه‌سازی آن 120 هرتز و نرخ نمونه برداری لمسی آن هم 240 هرتز می‌باشد. گوشی شیائومی Poco X3 Pro یک باتری بزرگ و قوی 5160 میلی آمپری دارد. ما تست بازی را با باتری 100 درصد شروع کردیم، و نور را روی 75 درصد قرار دادیم و به اینترنت گوشی متصل شدیم.
.

 برای مشاهده کمترین قیمت Poco X3 Pro اینجا کلیک کنید
.

پیش از اینکه تست گیمینگ را شروع کنیم، دمای گوشی روی 33.4 درجه قرار داشت. در قدم بعدی سرعت اینترنت گوشی هم بررسی کردیم که سرعت قابل قبولی داشت..

تست گیمینگ Poco X3 Pro را ابتدا با بازی Asphalt 9 شروع کردیم. این بازی با نهایت کیفیت گرافیکی اجرا شد و ما از این تجربه لذت بردیم. بازی آسفالت 9 کاملا بدون نقص و روان اجرا شد و اگر شما از طرفداران این بازی هستید و بودجه‌ای محدود دارید، این گوشی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد.

تست گیمینگ poco x3 pro

بازی بعدی که به سراغ آن رفتیم، بازی Genshin impact بود. که باز هم روی نهایت کیفیت گرافیکی اجرا شد. هنگام اجرای این بازی متوجه داغ شدن گوشی و گیر کردن در بعضی مواقع شدیم، به همین خاطر پیشنهاد نمی‌کنیم که این بازی رو در نهایت کیفیت گرافیکی اجرا کنید. در عوض اگر این بازی را با کیفیت متوسط اجرا کنید، تجربه‌ای روان و بی نقص خواهید داشت.

بازی سوم در این آزمایش، بازی Mobile Legends بود که دوباره آن را در نهایت کیفیت گرافیکی اجرا کردیم و تجربه‌ای روان را شاهد بودیم. نرخ نمونه برداری لمسی این گوشی 240 هرتز می‌باشد که تجربه ای خوب را برای ما رقم زد و بازی بدون نقص یا ایراد اجرا شد.

بازی چهارم که احتمالا خیلی‌هاتون منتظرش بودید call of duty mobile هست. ما این بازی رو در نهایت کیفیت گرافیکی اجرا کردیم و تجربه‌ای روان و بی نقص را شاهد بودیم. از آنجایی که این بازی یک بازی رقابتی است، پیشنهاد می‌کنیم که کیفیت گرافیکی را روی متوسط قرار دهید و فریم ریت رو روی حداکثر، تا بتوانید نشانه‌گیری‌های سریع‌تر و دقیق‌تری داشته باشید. یک مسئله دیگر که توجه ما را به خودش جلب کرد، اسپیکر دوگانه‌ی این گوشی بود که می‌تواند جهت صدا را برای شما قابل تشخیص کند.

و در نهایت بازی آخر، بازی pubg بود. ما نمی‌توانیم کیفیت گرافیکی UHD را در این گوشی انتخاب کنیم و مجبوریم ultra hd را انتخاب کنیم و فریم ریت را هم روی ultra قرار دهیم. این بازی در نهایت کیفیت گرافیکی بدون نقص اجرا شد و لگ‌های کمی را در بازی متوجه بودیم اما در کل تجربه‌ی بسیار خوبی از بازی را شاهد بودیم. اگر می‌خواهید تجربه‌ی روان‌تری از بازی را داشته باشید، کافیست کیفیت بازی را روی متوسط قرار دهید.

در نهایت بعد از یک ساعت که با Poco X3 Pro بازی کردیم دمای گوشی را اندازه گیری کردیم. در این اندازه‌گیری شاهد این بودیم که دمای بخش وسطی 41 درجه سانتیگراد و بخش دوربین سلفی 42.2 درجه سانتیگراد است. بخش پشتی گوشی نزدیک به دوربین دمای 40.3 درجه سانتیگرادی داشت و بخش انتهایی گوشی هم 39.9 درجه سانتیگراد بود.

و در آخر بررسی میزان مصرف باتری بعد از یک ساعت بازی. ما تست گیمینگ شیائومی Poco X3 Pro را با شارژ 100 درصد شروع کردیم و در پایان تست به 77 درصد رسید.

گوشی پوکو X3 Pro توانایی اجرای بازی‌های سنگین را دارد اما باز هم ما پیشنهاد می‌کنیم که کیفیت گرافیکی را روی حداکثر قرار ندهید، چرا که در طولانی مدت باعث داغ شدن گوشی می‌شود و می‌تواند عملکرد باتری و پردازنده را تحت تاثیر قرار دهد. تا این لحظه ما متوجه داغ شدن بیش از حد گوشی نشدیم و تجربه‌ی خوبی را داشتیم.

نظر شما راجع به این گوشی چیست؟ نظراتتان را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید. ممنون که همراه ما بودید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد