انتشار One UI 3.1 برای گوشیهای گلکسی S10 Lite و M51

آداک 24 شنبه 16 اسفند 1399 - 16:00
انتشار One UI 3.1 برای گوشیهای گلکسی S10 Lite و M51

سامسونگ محصولات متنوع و متعددی را به بازار عرضه می‌کند، و خوشبختانه در ماه‌های اخیر، این شرکت عملکردی فوق‌العاده در انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری برای محصولات خود داشته و تقریباً هر روز خبر عرضه اندروید 11 را برای یکی از محصولات این شرکت می‌شنویم.

گلکسی M51 و گلکسی S10 Lite، جدیدترین گوشی‌هایی هستند که این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند.  گلکسی ام 51 در ماه سپتامبر سال گذشته با اندروید 10 و One UI 2.x به بازار عرضه شده است. از امروز، کاربرانی که این گوشی را در روسیه در اختیار دارند، می‌توانند از نسخه جدید One UI 3.1 و اندروید 11 لذت ببرند. البته باید بدانید که گوشی‌هایی میان‌رده و پایین‌رده، نسخه Core رابط کاربری One UI 3.1 را دریافت می‌کنند و در نتیجه تمام امکانات و ویژگی‌هایی را که به پرچمداران این شرکت اضافه می‌شود، دریافت نخواهند کرد.

در هر صورت، با دریافت این به‌روزرسانی، اندروید 11 و وصله امنیتی ماه مارس را دریافت می‌کنید. همانگونه که ذکر شد، این به‌روزرسانی در حال حاضر در کشور روسیه و با شماره   M515FXXU2CUB7 منتشر شده است. احتمالاً در طی روزهای آتی، نسخه جدید در سایر نقاط دنیا نیز عرضه خواهد شد. اگر خیلی عجله دارید، به بخش تنظیمات گوشی رفته و شانس خود را در منوی Software Update امتحان کنید.

علاوه بر Galaxy M51 و گلکسی نوت 10 لایت که هفته گذشته به‌روزرسانی One UI 3.1 را دریافت کرده است، آپدیت جدید برای گوشی Galaxy S10 Lite نیز منتشر شده است.

این به‌روزرسانی با شماره  G770FXXU4EUBA برای این گوشی عرضه شده و با این که لیست تغییرات کامل آن هنوز مشخص نیست، می‌دانیم که با نصب نسخه جدید، کاربران اندروید 11 و وصله امنیتی ماه مارس را دریافت خواهند کرد. البته با توجه به محدودیت‌های گوشی‌های میان‌رده، در این گوشی نیز خبری از پشتیبانی از Dex Wireless نخواهد بود.

به‌روزرسانی One UI 3.1 برای گلکسی اس 10 لایت در حال حاضر در کشور اسپانیا در حال عرضه بوده و به زودی به سایر نقاط دنیا نیز خواهد رسید.

منبع: gsmarena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد