شیائومی Redmi 9 Power به صورت رسمی معرفی شد

نوید شجاعی شنبه 29 آذر 1399 - 10:00
شیائومی Redmi 9 Power به صورت رسمی معرفی شد

.

شیائومی روز گذشته گوشی جدیدی را با نام Redmi 9 Power معرفی کرد، البته این گوشی در واقع کاملاً جدید نیست. مدل جدید در واقع همان مدل Redmi Note 9 4G است که ماه گذشته در چین معرفی شده، البته شیائومی در نسخه جدید، یک دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو هم به آن اضافه کرده است.

این به معنای آن است که ردمی 9 پاور به چیپست اسنپدراگون 662 مجهز بوده و با اندروید 10 و MIUI 12 عرضه خواهد شد. این گوشی با 4 گیگابایت رم همراه بوده و حافظه داخلی آن برابر 64 گیگابایت (UFS 2.1) یا 128 گیگابایت (UFS 2.2) خواهد بود. گوشی جدید به یک درگاه اختصاصی Micro SD نیز مجهز است که از طریق آن می‌توانید حافظه گوشی را تا 512 گیگابایت ارتقاء دهید.

ردمی 9 پاور از یک نمایشگر 6.53 اینچی LCD با رزولوشن +Full HD بهره برده و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی آن درون بریدگی قطره‌ای قرار گرفته است. پنل پشتی این گوشی با پوشش و بافت ضد اثر انگشت همراه بوده و ماژول دوربین چهارگانه را نیز در خود جای داده است. این ماژول شامل دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، دوربین 2 مگاپیکسلی تشخیص عمق و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو می‌باشد.

ریلمی c3 ردمی 9 پاور

گوشی جدید شیائومی به سیستم تشخیص چهره با کمک هوش مصنوعی مجهز بوده و حسگر اثر انگشت آن نیز در قاب کناری قرار دارد. این گوشی همچنین از یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی بهره برده و از طریق درگاه USB-C با سرعت 18 وات شارژ می‌شود.

نکته جالب این که شیائومی به جای شارژر 18 وات، از یک شارژر 22.5 وات در درون جعبه این گوشی استفاده نموده است.

سایر مشخصات ردمی 9 پاور شامل جک 3.5 میلیمتری هدفون، اسپیکر استریو، مقاومت در برابر پاشیدن قطرات آب، حسگر اینفرارد و پشتیبانی از شارژ معکوس می‌باشد.

ردمی 9 پاور در رنگ‌های آبی، سبز، مشکی و قرمز در دسترس بوده و نسخه 64 گیگابایتی آن، حدود 150 دلار قیمت خواهد داشت. نسخه 128 گیگابایتی تقریباً 14 دلار گران‌تر خواهد بود.

ردمی 9 پاورردمی 9 پاور

ردمی 9 پاور   ردمی 9 پاور

این گوشی از تاریخ 22 دسامبر از طریق وبسایت شیائومی و خرده‌فروشی‌های دیگر، در هند به فروش خواهد رسید.

.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد