10 قابلیت مخفی گوشی شیائومی ردمی Note 9 Pro

آداک 24 یکشنبه 21 شهریور 1400 - 13:00
10 قابلیت مخفی گوشی شیائومی ردمی Note 9 Pro

این مطلب در تاریخ 1400/6/21 به روز شده است.

.

گوشی موبایل شیائومی Redmi Note 9 Pro در 11 اردیبهشت 1399 توسط کمپانی شیائومی معرفی شد. گوشی شیائومی ردمی نوت 9 پرو با توجه به مشخصات و قیمتی که دارد در گروه گوشی‌های میان رده شیائومی قرار می‌گیرد. اگر شما به تازگی قصد خرید گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro را دارید و یا قبلا این گوشی را خریداری کرده‌اید پیشنهاد می‌کنیم برای استفاده حرفه‌ای‌تر از این گوشی، با آموزش ترفندهای مخفی شیائومی Redmi Note 9 Pro در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نحوه غیر فعال کردن تبلیغات در گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro

نحوه غیر فعال کردن تبلیغات در گوشی Redmi Note 9 Pro

برای غیر فعال کردن تبلیغات در گوشی Redmi Note 9 Pro وارد بخش تنظیمات گوشی، و بعد Password and Security، سپس Privacy شوید و بعد Ad services and disable personalized ad را انتخاب کنید تا تبلیغات برای شما غیر فعال شود. 

نحوه فعالسازی حالت تاریک (Dark Mode) در گوشی شیائومی Note 9 Pro

نحوه فعالسازی حالت تاریک (Dark Mode) در گوشی شیائومی Note 9 Pro

برای فعالسازی حالت تاریک (Dark Mode) صفحه را به سمت پایین بکشید تا از بخش شورتکات‌ها این قابلیت را فعال کنید. شما همینطور می‌توانید با ورود به بخش تنظیمات گوشی، و Display ، حالت تاریک را فعال کنید.

بررسی سرعت اینترنت در گوشی شیائومی ردمی Note 9 Pro

بررسی سرعت اینترنت در گوشی شیائومی ردمی Note 9 Pro

کاربران گوشی Redmi Note 9 Pro می‌توانند سرعت لحظه‌ای اینترنت ( اینترنت همراه و وای‌فای ) را در بالای صفحه نمایش مشاهده کنند. برای فعالسازی این قابلیت وارد اپلیکیشن امنیت (security) شوید و بعد وارد بخش تنظیمات، و Data usage شوید و گزینه‌ی Show Network Speed را فعال کنید.

مشاهده میزان مصرف رم در گوشی Redmi Note 9 Pro

برای مشاهده‌ی میزان فضای مورد استفاده از رم وارد بخش تنظیمات گوشی و بعد صفحه اصلی (Home Screen) شوید و Show Memory Status را فعال کنید. حالا مصرف رم شما در بخش اپلیکیشن‌های اخیر به شما نمایش داده خواهد شد.

نحوه فعال کردن حالت جیب (Pocket Mode) در گوشی Redmi Note 9 Pro

نحوه فعال کردن حالت جیب (Pocket Mode) در گوشی Redmi Note 9 Pro

اگر از تماس‌های اتفاقی در جیب یا کیف‌تان خسته شده‌اید، فعالسازی این قابلیت راه حل این مشکل شماست. برای فعالسازی قابلیت Pocket Mode وارد بخش تنظیمات، و بعد Lock Screen شوید و گزینه‌ی Pocket Mode را فعال کنید.

نحوه فعال کردن تشخیص چهره در گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro

نحوه فعال کردن تشخیص چهره در گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro

برای اضافه کردن چهره‌ای جدید در گوشی Redmi Note 9 Pro وارد بخش تنظیمات و بعد Face Unlock شوید و چهره خود را بصورت 2 بعدی به دستگاه معرفی کنید. برای غیر فعال کردن این قابلیت، همین مسیر را دنبال کنید و در آخر روی Delete Face Data ضربه بزنید تا داده‌های مرتبط به چهره‌ی شما از دستگاه حذف شود.

نحوه اضافه کردن اثر انگشت در گوشی Redmi Note 9 Pro

برای اضافه کردن اثر انگشت در گوشی Redmi Note 9 Pro کافیست وارد بخش تنظیمات، و بعد Fingerprint Unlock شوید و اثر انگشت خود را به دستگاه معرفی کنید. برای حذف داده‌های مرتبط به اثر انگشت، همین مسیر را دنبال کنید و در آخر روی اثر انگشت مورد نظر ضربه بزنید و آن را از دستگاه حذف کنید.

فعال کردن حالت Game Turbo در گوشی شیائومی ردمی Note 9 Pro

برای دسترسی یا استفاده از حالت Game Turbo در گوشی Redmi Note 9 Pro وارد بخش تنظیمات، و بعد Special Features ، و Game Turbo شوید. در این بخش بازی‌های مورد نظر را به Game Turbo اضافه کنید تا تجربه‌ی بهتری از گیمینگ داشته باشید.

نحوه ایجاد فضای دوم (Second Space) در گوشی Redmi Note 9 Pro

نحوه ایجاد فضای دوم (Second Space) در گوشی Redmi Note 9 Pro

برای ایجاد یک فضای دوم در گوشی Redmi Note 9 Pro کافیست وارد بخش تنظیمات، و بعد Special Features شوید و گزینه‌ی Second Space را فعال کنید. در این بخش، شما امکان نصب یا تنظیم برنامه‌ها و اکانت‌های مختلف و مجزا را دارید. بطور خلاصه شما می‌توانید از فضای دوم بعنوان یک دستگاه دوم استفاده کنید.

نحوه به‌ روزرسانی اندروید در گوشی Redmi Note 9 Pro

برای نصب آخرین نسخه از آپدیت گوشی Redmi Note 9 Pro وارد بخش تنظیمات، و بعد About Device و System Update شوید و روی گزینه‌ی Check for Updates ضربه بزنید. برای سرعت بخشیدن به پروسه‌ی به‌روزرسانی به یک اینترنت پرسرعت متصل شوید.

.

[ ممنون که تا انتهای این آموزش همراه سایت آداک 24 بودید ]

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد