آموزش اتصال ایرپاد به گوشی‌های اندرویدی

آداک 24 سه شنبه 30 شهریور 1400 - 13:00
آموزش اتصال ایرپاد به گوشی‌های اندرویدی

.

ایرپادها روی گوشی‌های اندرویدی هم کار می‌کنند اما تجربه‌ی استفاده از آن شاید به کیفیت گوشی‌های آیفون نرسد.

با اینکه اپل، ایرپادها را برای اتصال به محصولات خودش طراحی کرده اما شما می‌توانید از آن برای اتصال به دستگاه اندرویدی خود هم استفاده کنید. ولی این مسئله در همه‌ی محصولات اپل صدق نمی‌کند؛ بعنوان مثال شما نمی‌توانید ساعت هوشمند اپل (اپل واچ) را به گوشی اندرویدی خود متصل کنید. سازگاری ایرپاد با گوشی‌های اندرویدی محبوبیت این هدفون بی‌سیم اپل را بیشتر کرده است؛ کاربران دیگر مجبور نیستند تا برای استفاده از این هدفون، گوشی فعلی خود را کنار بگذارند و به فکر خرید یک آیفون بیفتند.

ایرپادها یکی از معدود محصولات اپل هستند که با گوشی‌های اندرویدی سازگاری دارد. در ادامه این مطلب به شما نحوه‌ی اتصال ایرپاد به گوشی‌ اندرویدی را آموزش می‌دهیم.

چگونه ایرپاد را به یک گوشی اندرویدی متصل کنیم؟

لازم به ذکر است که استفاده از ایرپاد در گوشی‌های اندرویدی محدودیت‌هایی را هم در پی دارد، بعنوان مثال شما امکان مشاهده درصد باتری ایرپاد و محفظه شارژ آن را از گوشی خود ندارید. شما همینطور از بهره‌مندی از ژست‌های حرکتی هم محروم خواهید ماند. با این وجود، ایرپاد هنوز یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین هدفون‌های موجود در بازار است که خوشبختانه به دستگاه‌های اندرویدی هم متصل می‌شود.

  1. بلوتوث دستگاه اندرویدی خود را روشن کنید
  2. درب محفظه شارژ ایرپاد را باز کنید و روی دکمه‌ی سفید در بخش پشتی محفظه شارژ ضربه بزنید و تا موقعی که چراغ به رنگ سفید در نیامده است انگشتتان را روی دکمه نگه دارید
  3. حالا روی دستگاه اندرویدی خود وارد بخش تنظیمات، اتصالات (connections) و بعد بلوتوث شوید. در این بخش شما می‌توانید ایرپاد را در لیست دستگاه‌های در دسترس مشاهده کنید. از آنجایی که گوشی‌های اندرویدی رابط کاربری‌های مختلفی دارند مسیر دسترسی به بخش بلوتوث ممکن است اسامی متفاوتی داشته باشد
  4. روی AirPod ضربه بزنید تا دو دستگاه به یکدیگر متصل شوند

هنگامی که ایرپاد به دستگاه شما متصل شد، می‌توانید از ایرپاد در دستگاه اندرویدی خود درست مانند دیگر هدفون‌ها استفاده کنید. این یعنی هر بار که شما قصد اتصال به ایرپاد را دارید، نیاز نیست که مسیر فوق را طی کنید و مسیر فوق فقط برای اتصال اولیه ضروری است. کافیست بلوتوث دستگاه اندرویدی خود را روشن کنید و ایرپاد را از میان لیست دستگاه‌های موجود انتخاب نمایید.

نحوه‌ی اتصال ایرپاد پرو به دستگاه‌های اندرویدی هم مشابه به همین روش است اما تجربه‌ای بهتر و با کیفیت‌تر را برای شما رقم می‌زند.

منبع : gadgets.ndtv

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد