انتشار اندروید 10 برای نوکیا 5.1

نوید شجاعی شنبه 19 مهر 1399 - 16:00
انتشار اندروید 10 برای نوکیا 5.1

.

روز گذشته، شرکت HMD بالاخره به‌روزرسانی اندروید 10 را برای گوشی نوکیا 3.1 عرضه نمود، و حالا در ادامه این روند، به‌روزرسانی اختصاصی اندروید 10 برای نوکیا 5.1 نیز منتشر شده است. این گوشی در ماه می سال 2018 و با اندروید 8 به بازار عرضه شده بود، در نتیجه این دومین به‌روزرسانی سیستم عامل (و احتمالاً آخرین) منتشر شده برای آن می‌باشد.

همانند تمامی گوشی‌های دیگری که به‌روزرسانی اندروید 10 را دریافت نموده‌اند، این به‌روزرسانی نیز ژست‌های حرکتی کامل، حالت تاریک، پاسخگویی هوشمند و تغییرات امنیتی را به Nokia 5.1 آورده است. همراه این به‌روزرسانی، وصله امنیتی ماه سپتامبر و کنترل‌های بهبودیافته برای حریم شخصی و موقعیت مکانی نیز وجود دارد. حجم این به‌روزرسانی کمی بیشتر از 1.3 گیگابایت است.


(جهت مشاهدا اندازه واقعی تصویر، روی آن کلیک یا تاچ نمایید)

موج اول کشورهایی که این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند، شامل ارمنستان، آذربایجان، بلاروس، گرجستان، هند، قزاقستان، مغولستان، اوکراین و ازبکستان می‌باشد. در حال حاضر، تنها 10% کاربران این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد، 50% دیگر از مردم تا 11 اکتبر (فردا) این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند و تا تاریخ 13 اکتبر، این به‌روزرسانی تقریباً برای همه افراد منتشر خواهد شد. به‌روزرسانی اندروید 10 برای نوکیا 5.1 در کشور هند دیرتر از مناطق دیگر و در تاریخ 29 اکتبر منتشر خواهد شد.

مطلب پیشنهادی: تاریخ عرضه اندروید 11 برای گوشی‌های نوکیا

.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد