افشای مشخصات هوآوی Nova 8 SE

نوید شجاعی دوشنبه 5 آبان 1399 - 16:00
افشای مشخصات هوآوی Nova 8 SE

.

مشخصات گوشی جدید هواوی فاش شد

آخرین مدل از سری Nova هوآوی، گوشی Nova 7 SE 5G Youth (بله، این دقیقاً اسم کامل گوشی است) با چیپست مدیاتک بوده و حالا این شرکت قصد دارد نسل بعدی گوشی فوق را معرفی کند. گوشی جدید هواوی که نوا 8 اس ای نام دارد، در دو نسخه عرضه خواهد شد و در زمینه تکنولوژی باتری و صفحه‌نمایش، با پیشرفت‌هایی جزئی همراه است.

یک افشاگر معتبر و مشهور چینی اعلام کرده که گوشی هواوی Nova 8 SE به یک صفحه‌نمایش 6.53 اینچی AMOLED با رزولوشن +Full HD مجهز خواهد بود. این گوشی همچنین از شارژ سریع 66 وات که در ابتدای ماه جاری همراه با سری گوشی میت 40 معرفی شده نیز پشتیبانی خواهد کرد.

قیمت گوشی جدید هواوی

بر اساس اطلاعات افشا شده، این گوشی در دو نسخه با دو چیپست 5جی متفاوت که هر دو ساخته مدیاتک هستند، عرضه خواهد شد؛ یک نسخه قیمتی ارزان‌تر داشته و با چیپست مدیاتک Dimensity 720 همراه است و نسخه دیگر، به همان چیپست مدیاتک Dimensity 800U که در نسل قبلی Nova 7SE نیز به کار رفته، مجهز خواهد بود.قیمت گوشی هواوی هنوز اعلام نشده است

در بخش دوربین، انتظار می‌رود که گوشی Nova 8 Se با 4 دوربین در پشت همراه باشد (دوربین‌های 48، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی). عکس‌های سلفی نیز بر عهده یک دوربین 16 مگاپیکسلی خواهد بود.

تفاوت اصلی بین گوشی Nova 8 SE و نسل پیشین، در بدنه آن خواهد بود. بر اساس اطلاعات موجود، گوشی جدید هواوی سبک‌تر و باریک‌تر بوده و تنها 7.46 میلیمتر ضخامت و 178 گرم وزن خواهد داشت.

.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد