مشخصات احتمالی پرچمداران جدید شیائومی Mi 11 Pro

همایون قدیری پناه سه شنبه 27 آبان 1399 - 13:00
مشخصات احتمالی پرچمداران جدید شیائومی Mi 11 Pro

.

مشخصات احتمالی پرچمدار جدید شیائومی

شیائومی احتمالاً از اولین شرکت‌هایی خواهد بود که پرچمداران جدید خود، یعنی Mi 11 و Mi 11 Pro را با چیپست اسنپدراگون 875 معرفی می‌کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، نسخه پرو به یک نمایشگر خیره‌کننده با رزولوشن +QHD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز مجهز خواهد بود.

گوشی شیائومی Mi 11 Pro

صفحه نمایش پرچمدار جدید شیائومی

صفحه‌نمایش جدید به‌ کار رفته در می 11 پرو، نسبت به نمایشگر شیائومی Mi 10 که تنها دارای رزولوشن 1080P و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز بوده، پیشرفت چشمگیری خواهد داشت. منبعی که این اطلاعات را افشا کرده همچنین اظهار داشته که حفره محل قرارگیری دوربین سلفی کماکان در قسمت سمت چپ صفحه قرار خواهد داشت و لبه‌های این پنل، دارای خمیدگی اندک خواهد بود. وضعیت دوربین‌ها نیز تقریباً به همین صورت بوده و به جای تغییر و تحولات انقلابی، تنها با پیشرفت‌های جزئی نسبت به نسل قبلی مواجه خواهیم بود.

پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی در گوشی جدید شیائومی

با توجه به این که هنوز یک ماه تا رونمایی رسمی از چیپست جدید کوالکام زمان باقی مانده، خیلی زود است که بخواهیم درباره سایر مشخصات پرچمداران جدید شیائومی گمانه‌زنی کنیم، اما مسلماً وجود شارژر 120 واتی در جعبه می 11 پرو، امری تعجب برانگیز نخواهد بود.

گوشی شیائومی Mi 11 Pro

شیائومی همچنین دمویی از شارژر بیسیم جدید 80 وات خود منتشر کرده که می‌تواند یک باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی را ظرف 19 دقیقه از صفر تا صد درصد، شارژ کند. احتمال می‌رود این محصول نیز در کنار نسل جدید پرچمداران این شرکت در ماه فوریه یا مارس، معرفی شود.

.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد