اولین تصاویر Galaxy S21 منتشر شد

نوید شجاعی سه شنبه 29 مهر 1399 - 16:00
اولین تصاویر Galaxy S21 منتشر شد

.

با توجه به شایعات متعدد منتشر شده مبنی بر معرفی زودهنگام پرچمدار جدید سامسونگ در ماه ژانویه، انتظار می‌رود در طی ماه‌های آتی، اطلاعات بیشتری نیز در اینباره منتشر شود. حالا به لطف رندرهای منتشر شده از سوی حساب کاربری OnLeaks این اطلاعات به دست ما رسیده و برای اولین بار می‌توانیم ظاهر مدل‌های Galaxy S21 و Galaxy S21 Ultra را مشاهده کنیم. علاوه بر این، این منبع نیز معرفی پیش از موعد در ماه ژانویه را تأیید نموده است.

تصاویر تغییرات فاش شده از پرچمدار جدید سامسونگ S21 

هر دو گوشی همانند نسل قبلی گلکسی اس 20 و گلکسی اس 20 اولترا با حفره دوربین در مرکز صفحه‌نمایش همراه بوده و گوشی Galaxy  S21 به یک نمایشگر تخت 6.2 اینچی و گلکسی S21 اولترا به یک صفحه‌نمایش 6.7-6.9 اینچی با خمیدگی اندک مجهز خواهد بود.

 
(جهت مشاهده اندازه واقعی تصویر، روی آن کلیک یا تاچ نمایید)

در پشت گوشی‌ها، تغییراتی چشمگیر به وجود آمده است. بیرون‌آمدگی دوربین در نسل جدید نسبت به سری گوشی گلکسی اس 20 بیشتر شده و حالا قاب دوربین تا فریم دور گوشی پیش می‌رود. 3 دوربین به صورت عمودی زیر یکدیگر قرار گرفته و فلش، خارج از برآمدگی دوربین قرار دارد.

 
(جهت مشاهده اندازه واقعی تصویر، روی آن کلیک یا تاچ نمایید)

طراحی سایر بخش‌های گوشی، حتی محل قرارگیری دکمه‌ها بدون تغییر بوده است. حفره دوگانه میکروفون در بالای گوشی قابل مشاهده بوده و بر اساس اطلاعات موجود، گوشی جدید ابعادی برابر با 151.7x71.2x7.9 میلیمتر (بدون لحاظ بیرون‌آمدگی دوربین) خواهد داشت.

بیرون‌آمدگی دوربین گلکسی S21 Ultra حتی از گلکسی اس 21 نیز بیشتر بوده و 4 دوربین در آن قرار دارد. همانند مدل عادی، این بیرون زدگی نیز تا قاب کناری ادامه دارد.

  
(جهت مشاهده اندازه واقعی تصویر، روی آن کلیک یا تاچ نمایید)

ابعاد گوشی Galaxy S21 Ultra برابر 165.1x75.6x8.9 میلیمتر بوده که در قسمت دوربین، ضخامت 2 میلیمتر بیشتر است. همچنین به نظر می‌رسد شایعات اضافه شدن قلم S Pen به سری اس 21، صحت نداشته است.

علاوه بر این رندرها، هر دو گوشی در وبسایت سازمان استاندارد 3C چین نیز مشاهده شده‌اند. البته تنها اطلاعات مفیدی که از این وبسایت می‌توان به دست آورد این است که هر دو مدل به شارژ 25 وات مجهز خواهند بود.

گوشی‌های جدید سری اس با شارژر EP-TA800 همراه خواهند بود، این موضوع هفته گذشته نیز تأیید شده و در وبسایت 3C هم قابل مشاهده است.

.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد