افشای قیمت هوآوی Mate 40 Pro

نوید شجاعی پنجشنبه 1 آبان 1399 - 12:00
افشای قیمت هوآوی Mate 40 Pro

.

مشخصات گوشی هواوی Mate 40 Pro

صفحه آلمان وبسایت آمازون، اشتباهاً یک روز پیش از موعد مقرر صفحه مربوط به گوشی هواوی میت 40 پرو را منتشر کرد. البته در حال حاضر قیمت و زمان عرضه این گوشی که به ترتیب برابر 1200 یورو و 9 نوامبر می‌باشد، از روی وبسایت حذف شده است. Roland Quandt با چشمان تیزبین خود موفق شده پیش از حذف این اطلاعات توسط آمازون، از آن اسکرین‌شات بگیرد.

نکته قابل توجه این است که آمازون، خود این گوشی را به فروش می‌رساند و اینگونه نیست که یک فروشگاه متفرقه برای جلب توجه دست به انتشار چنین صفحه‌ای زده باشد. در زمان نگارش این خبر، مشخصات گوشی هنوز در وبسایت آمازون قابل مشاهده است (توجه کنید که تصویر موجود، مربوط به پرچمدار سال گذشته این شرکت، یعنی میت 30 پرو می‌باشد).

مشخصات باتری گوشی هواوی میت 40 پرو

مشخصات با باتری شروع می‌شود، یک باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی که از طریق شارژ سریع 66 وات و یا شارژ بیسیم 50 وات شارژ می‌شود. برای مقایسه باید بدانید که این مقادیر در گوشی میت 30 پرو به ترتیب برابر 40 وات و 27 وات بوده است.


(جهت مشاهده اندازه واقعی تصویر، روی آن کلیک یا تاچ نمایید)

گوشی جدید با یک نمایشگر 6.76 اینچی OLED (که متأسفانه اطلاعات مربوط به نرخ به‌روزرسانی آن مشخص نشده است)، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی UltraVision، یک دوربین فوق عریض و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی همراه است. اطلاعات مربوط به دوربین‌های زوم در اینجا منتشر نشده است.

در صورت صحت اطلاعات منتشر شده از سوی آمازون، میت 40 پرو در نسخه 8/256 گیگابایتی در اروپا عرضه خواهد شد. این گوشی همچنین با MIUI 11 و اندروید 10 (بدون برنامه‌های گوگل) همراه است.

مراسم رسمی معرفی سری میت 40 نیز امروز برگزار خواهد شد که می‌توانید به صورت زنده آن را تماشا کنید.

.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد