انتشار پیش‌ از موعد اندروید 11 برای گلکسی A21S

آداک 24 سه شنبه 10 فروردین 1400 - 11:00
انتشار پیش‌ از موعد اندروید 11 برای گلکسی A21S

 

اندروید 11 برای گوشی A21s زودتر از موعد منتشر شد

به نظر می‌رسد سامسونگ به هیچ عنوان قصد ندارد روند دیوانه‌وار خود در عرضه اندروید 11 و One UI 3 را برای محصولاتش متوقف کند، جدیدترین گوشی این شرکت که آخرین نسخه اندروید را دریافت نموده، گلکسی A21S می‌باشد. این گوشی اقتصادی در ماه ژوئن سال گذشته معرفی شده بود و بر اساس برنامه‌ریزی‌های قبلی، قرار بود در ماه می سال 2021 اندروید 11 را دریافت کند، اما ظاهراً صبر سامسونگ لبریز شده و پیش از موعد مقرر،  به‌روزرسانی جدید را برای این گوشی در کشور کره جنوبی عرضه نموده است.

نسخه جدید با شماره A217NKSU5CUC7 برای گوشی A21s منتشر شده و اندروید 11 و One UI 3.0 را به همراه دارد. از آنجایی که این به‌روزرسانی در کشور کره جنوبی عرضه شده، انتظار می‌رود که کشورهای دیگر نیز دز طی روزهای آتی آن را دریافت کنند.

گوشی سامسونگ گلکسی A21s

از سوی دیگر، گلکسی A51 که از ماه فوریه سال جاری، اندروید 11 و نسخه سوم رابط کاربری One UI را دریافت نموده بود، حالا آخرین نسخه رابط کاربری سامسونگ، یعنی One UI 3.1 را در کشور روسیه دریافت کرده است.

نسخه جدید با شماره A515FXXU4EUC8 عرضه شده و وصله امنیتی ماه آوریل سال 2021 را نیز به همراه دارد، این در حالی است که هنوز وارد ماه آوریل نشده‌ایم و عملکرد سامسونگ در این زمینه فوق‌العاده بوده است، برای مقایسه کافی است بدانید که گوشی‌های پیکسل به تازگی در روز دوشنبه این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند.

گوشی سامسونگ گلکسی A51

با جدیدترین به‌روزرسانی One UI 3.1، قابلیت‌هایی از جمله سیستم جدید مراقبت از چشم، افکت‌های جدید در تماس تصویری، ویژگی‌های جدید دوربین، گزینه‌ای برای بهبود دقت موقعیت جغرافیایی عکس‌های ثبت شده و برخی تغییرات جزئی در محیط رابط کاربری، به Galaxy A51 اضافه خواهد شد.

این به‌روزرسانی احتمالاً در طی روزهای آینده در سایر نقاط دنیا نیز در دسترس خواهد بود. 

 

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد