انتشار اطلاعات جدیدی از سامسونگ گلکسی A52

نوید شجاعی پنجشنبه 18 دی 1399 - 10:30
انتشار اطلاعات جدیدی از سامسونگ گلکسی A52

 

گوشی سامسونگ گلکسی A52 5G که چند ماهی است شایعات زیادی درباره آن می‌شنویم، حالا تأییدیه سازمان استاندارد 3C چین را دریافت نموده و این به معنای آن است که ما یک قدم به معرفی میان‌رده جدید شرکت سامسونگ نزدیک‌تر شده‌ایم.

گوشی A52 5G سامسونگ با شماره مدل SM-A5260 در این وبسایت ثبت شده و از شارژ 15 وات پشتیبانی می‌کند، اما اطلاعات موجود در لیست این وبسایت چینی، مشخصات دیگری را از این گوشی نشان نمی‌دهد.

اطلاعات گوشی سامسونگ گلکسی آ52

البته پیشتر، گلکسی A52 با شماره مدل SM-A526B در وبسایت Geekbench مشاهده شده که نشان می‌دهد این گوشی به چیپست کوالکام اسنپدراگون 750G مجهز بوده، با 6 گیگابایت رم همراه است و با اندروید 11 عرضه خواهد شد. نسخه 4جی این گوشی (SM-A525F) نیز در این وبسایت حضور داشته و بر اساس اطلاعات به دست آمده، به چیپست کوالکام اسنپدراگون 720G و 8 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهد بود.

علاوه بر موارد فوق، رندرهای این گوشی هم در طی روزهای اخیر منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی A52 5G با یک نمایشگر 6.5 اینچی همراه است و دوربین سلفی آن درون یک حفره Punch Hole در مرکز آن قرار دارد. در پشت این گوشی نیز یک سیستم دوربین چهارگانه با طراحی مشابه به پرچمداران سری گلکسی Note 20 مشاهده می‌شود. میان‌رده جدید سامسونگ دارای حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش بوده و به جک 3.5 میلی‌متری مخصوص هدفون نیز مجهز خواهد بود. 

 

 منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد