جزئیات گوشی های جدید نوکیا مدل X10 و X20 فاش شد

آداک 24 دوشنبه 25 اسفند 1399 - 16:00
جزئیات گوشی های جدید نوکیا مدل X10 و X20 فاش شد

 

شرکت HMD معمولاً هر چند وقت یکبار، از چند مدل جدید از گوشی‌های نوکیا رونمایی می‌کند. در طی دو سال اخیر، کاربران همواره منتظر معرفی یک پرچمدار جدید از سوی این شرکت بوده‌اند، اتفاقی که تا کنون رنگ واقعیت به خود نگرفته است. به جز گوشی پرچمدار، مدل‌های دیگری نیز در آستانه معرفی قرار دارند. بر اساس گزارش‌های جدید منتشر شده، گوشی‌های Nokia X10 و Nokia X20 5G از جمله محصولاتی هستند که به زودی معرفی خواهند شد. 

افشای مشخصات نوکیا X10  و X20

احتمال معرفی نوکیا X10 و نوکیا X20 5G

در ماه ژانویه، یک گوشی مرموز از نوکیا با اسم رمز Quick Silver در وبسایت Geekbench مشاهده شده است. حالا بر اساس گزارش منتشر شده از سوی وبسایت Nokia Powe User، این گوشی احتمالاً در آینده‌ای نزدیک با نام Nokia X20 5G معرفی خواهد شد. احتمالاً در کنار این گوشی، از محصول دیگری با نام نوکیا X10 نیز رونمایی می‌گردد. این گزارش، مشخصات کلیدی این دو مدل را نیز اعلام نموده است.

گوشی نوکیا X20  با قابلیت 5G

نوکیا X10 احتمالاً با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. احتمالاً این گوشی در رنگ‌های Blue و Sand عرضه خواهد شد. همچنین با توجه به وجود چیپست اسنپدراگون 480 در هر دو مدل، احتمالاً هر دوی این گوشی‌ها از 5جی پشتیبانی خواهند کرد.

قیمت و زمان عرضه

شرکت HMD به تازگی اعلام کرده که در تاریخ 8 آوریل، مراسمی را برگزار خواهد کرد. بر اساس اطلاعات موجود، نوکیا در این مراسم قصد دارد از گوشی Nokia G10 رونمایی کند. احتمالاً مدل‌های X10 و X20 نیز در طی همین مراسم معرفی خواهند شد. طبق شایعات موجود، نوکیا اکس 10 با قیمت 300 یورو و نوکیا اکس 20 با قیمت 349 یورو روانه بازار خواهند شد.

قیمت و زمان عرضه گوشی های جدید نوکیا

شایعات مربوط به Nokia G10

گوشی دیگر نوکیا، یعنی نوکیا جی 10 در مراسم 8 آوریل این شرکت معرفی خواهد شد. این گوشی احتمالاً به چیپست اسنپدراگون 775 مجهز بوده و از یک دوربین پنجگانه با دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره می‌برد. نوکیا G10 از 5جی و وای‌-فای 6 نیز پشتیبانی خواهد کرد. با توجه به این مشخصات، احتمالاً این گوشی در سطح بالای گوشی‌های میان‌رده قرار خواهد گرفت. با این حال، برای مشخص شدن اطلاعات قطعی این محصول، باید تا 8 آوریل و برگزاری مراسم HMD منتظر بمانیم.

شایعات مربوط به گوشی های جدید نوکیا

شایعات مربوط به نسل بعدی Nokia 8.3 5G

علاوه بر گوشی‌های نوکیا اکس 10، اکس 20 و جی 10 که در طی هفته‌های اخیر شایعات زیادی درباره آنها منتشر شده است، انتظار می‌رود نسل بعدی گوشی نوکیا 8.3 نیز با یک نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن +QHD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز معرفی شود. همچنین انتظار داریم این گوشی نیز به چیپست اسنپدراگون 775 (که هنوز معرفی نشده) و یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی مجهز باشد. احتمالاً این گوشی نیز با دوربین پنجگانه و دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی همراه خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتر در این‌باره در دسترس نیست. 

 

 

منبع: Gizbot

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد