انتشار اندروید 11 برای Poco F2 Pro

نوید شجاعی سه شنبه 11 آذر 1399 - 10:00
انتشار اندروید 11 برای Poco F2 Pro

.

شیائومی در ماه ژوئن قول داده بود که اندروید 11 را برای پرچمدار شرکت کاملاً مستقل Poco، یعنی Poco F2 Pro منتشر کند. با گذشت تقریباً 6 ماه از آن زمان، حالا بالاخره نسخه پایدار جهانی اندروید 11 برای این گوشی در آسیا عرضه شده و انتظار می‌رود در طی روزهای آتی، در سایر نقاط جهان نیز منتشر شود.

اندروید 11 با نسخه V12.2.1.0.RJKMIXM MIUI همراه بوده و 2.8 گیگابایت حجم دارد. لیست تغییرات این به‌روزرسانی نسبتاً کوتاه است: نسخه پایدار MIUI بر پایه اندروید 11 و تعدادی الگوی دوربین، واترمارک و ویژگی‌های Vlog جدید.

با این حال، تغییرات اصلی در پس‌زمینه رخ داده‌اند. نسخه جدید MIUI ویژگی‌هایی از جمله Bubble Chat، منوی پاور جدید، ضبط صدای داخلی، پاسخ هوشمند، ابزارهای امنیتی و کنترل مدیای ارتقاءیافته، شخصی‌سازی‌های رابط کاربری و تعداد زیادی تصویر پس‌زمینه جدید را به همراه دارد.  

در حال حاضر، اگر اعلان نصب به‌روزرسانی را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید از طریق لینک موجود در انتهای صفحه آن را دانلود کرده و به صورت دستی نصب کنید، انجام این فرآیند بسیار ساده و راحت خواهد بود. در غیر این صورت، می‌توانید برای دریافت آن به صورت OTA منتظر بمانید، انتظار می‌رود تا ماه دسامبر سال جاری، این به‌روزرسانی برای گوشی‌های پوکو اف 2 پرو در سراسر جهان منتشر شده باشد.

دانلود اندروید 11 به صورت دستی

.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد