انتشار نسخه جدید اندروید برای گوشی های شیائومی Redmi Note 8 و Mi Note 10

آداک 24 سه شنبه 5 اسفند 1399 - 11:00
انتشار نسخه جدید اندروید برای گوشی های شیائومی Redmi Note 8 و Mi Note 10

 

صاحبان گوشی‌های شیائومی ردمی نوت 8 (Redmi Note 8) و می نوت 10 (Mi Note 10 ) می‌توانند از نسخه جدید اندروید استفاده نمایند.

شیائومی ردمی نوت 8 و سری می نوت 10 در سال 2019 معرفی شدند. این محصولات در فروش بسیار موفق بودند و شاید یکی از مهمترین دلایل محبوبیت آن‌ها قیمت مناسبشان بوده باشد. نسخه اولیه سیستم عامل این گوشی‌ها نیز اندروید 9 بود که در حال حاضر شیائومی اندروید 11 را برای این گوشی‌ها منتشر نمود.

این آپدیت در حال حاضر برای کشورهای اروپایی عرضه شده است و تا چند روز آینده کاربران گوشی‌های می نوت 10، می نوت 10 پرو می‌توانند از نسخه MIUI 12.1.3.0 RFDEUXM استفاده نمایند. این آپدیت شامل اندروید 11 نیز خواهد بود. همچنین حجم این آپدیت 2.8 گیگابایت می‌باشد و به‌روزرسانی امنیتی را نیز دربر خواهد داشت.

آپدیت اندروید 11 برای گوشی های شیائومی ردمی نوت 8 و می نوت 10

کاربران گوشی شیائومی ردمی نوت 8 نیز می‌توانند از آپدیت MIUI 12.0.1.0 RCOCNXM استفاده نمایند. هم اکنون این آپدیت برای کشور چین فعال شده است. این دومین باری است که شیائومی آپدیت عمده‌ای را برای این گوشی عرضه می‌نماید. این مدل نیز با نسخه اندروید 9 راهی بازار شده بود.

اگر تا به حال موفق به آپدیت اندروید گوشی خود نشده‌اید کمی صبر نمایید تا بسته به منطقه‌ی مکانی شما، این به‌روزرسانی عرضه شود. انتشار این آپدیت ممکن است اندکی طول بکشد.

 

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد