انتشار اندروید 11 برای گلکسی نوت 10

نوید شجاعی پنجشنبه 11 دی 1399 - 10:30
انتشار اندروید 11 برای گلکسی نوت 10

.

شرکت سامسونگ تا کنون عملکرد بسیار مناسبی در انتشار اندروید 11 برای محصولات خود داشته است. این شرکت جدیدترین نسخه اندروید را برای پرچمداران سری اس، یعنی Galaxy S20، Galaxy S20 Plus و Galaxy S20 Ultra و همچنین مدل‌های Galaxy Note 20 و Galaxy Note 20 Ultra منتشر نموده و حالا نسخه پایدار اندروید 11 و One UI 3 را برای گوشی‌های Galaxy Note 10 و Galaxy Note 10 Plus در اروپا عرضه کرده است.

افرادی که گلکسی نوت 10 خود را از کشور آلمان تهیه کرده‌اند، حالا می‌توانند گوشی خود را به جدیدترین نسخه نرم‌افزاری که با شماره N97xFXXU6ETLL  منتشر شده، به‌روزرسانی کنند. این به‌روزرسانی وصله امنیتی ماه دسامبر 2020 را نیز به همراه دارد.

انتشار اندروید 11 برای گلکسی نوت 10

نکته جالب توجه این که بر اساس برنامه‌ سامسونگ برای انتشار اندروید نسخه 11، این به‌روزرسانی یک ماه زودتر از موعد مقرر منتشر شده است. آپدیت جدید در حال حاضر در کشور آلمان در حال انتشار بوده و در طی روزهای آتی در سایر نقاط جهان نیز عرضه خواهد شد.

کاربران سری گلکسی نوت 10 با دریافت این به‌روزرسانی می‌توانند از امکانات جدید و جذاب One UI 3 و اندروید 11 لذت ببرند. این امکانات شامل حباب‌های مکالمه برای پاسخ سریع‌تر، بخش جدید مربوط به مکالمات در قسمت اعلانات، اعطای دسترسی فقط برای یک بار و پیشرفت‌هایی در کیبورد اختصاصی سامسونگ می‌باشد.

با توجه به روند حاضر، به نظر می‌رسد سامسونگ سیاست‌های خود را در انتشار به‌روزرسانی‌های جدید برای محصولات خود تغییر داده و حالا جزو شرکت‌هایی است که زودتر از همه، محصولات خود را به جدیدترین نسخه اندروید گوگل به‌روزرسانی می‌کند.

.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد