انتشار اندروید 11 برای پرچمداران وان پلاس

نوید شجاعی یکشنبه 20 مهر 1399 - 16:00
انتشار اندروید 11 برای پرچمداران وان پلاس

.

جدیدترین به‌روزرسانی منتشر شده برای گوشی وان پلاس 8 Pro با تغییراتی در حالت تاریک همراه است. وان پلاس اعلام کرده که برای نصب این به‌روزرسانی حداقل 3 گیگابایت حافظه خالی لازم است. مدل‌های دیگر این شرکت از جمله 7T Pro، 7T، 7 Pro، 7، 6T، 6 و وان پلاس Nord نیز این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد.

گوشی‌های OnePlus 8 Pro و OnePlus 8 در حال دریافت Oxygen OS11 بر پایه اندروید 11 هستند. این به‌روزرسانی به صورت OTA و در ابتدا، امروز برای بخش کوچکی از کاربران منتشر خواهد شد. با گذشت چند روز و با اطمینان حاصل شدن از این که مشکل حادی در به‌روزرسانی وجود ندارد، طیف گسترده‌تری از کاربران وان پلاس، این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. اندروید 11 برای گوشی‌های قدیمی‌تر این شرکت از جمله  7T Pro، 7T، 7 Pro، 7، 6T، 6 و وان پلاس Nord نیز منتشر خواهد شد.

وان پلاس این خبر را در انجمن‌های خود منتشر نموده است. این شرکت همچنین اعلام کرده که کاربران برای دریافت این به‌روزرسانی، باید حداقل 3 گیگابایت فضای خالی و 30% شارژ داشته باشند.

گوگل در ماه گذشته تأیید کرده بود که گوشی‌های وان پلاس 8 و وان پلاس 8 پرو در ماه‌های آتی به‌روزرسانی اندروید 11 را دریافت خواهند کرد، وان پلاس نیز به وعده خود عمل نموده است. اگر شما از کاربران یکی از این گوشی‌ها هستید، می‌توانید در منوی تنظیمات به صورت دستی در دسترس بودن این آپدیت را بررسی کنید. البته احتمالاً زمانی که به‌روزرسانی برای گوشی شما آماده باشد، اعلان آن را دریافت خواهید کرد. طبق گزارش‌های موجود، این به‌روزرسانی 2.8 گیگابایت حجم دارد.

لیست تغییرات موجود در به‌روزرسانی اندروید 11 برای پرچمداران وان پلاس

لیست تغییرات این به‌روزرسانی شامل یک رابط کاربری جدید با بهینه‌سازی‌های سیستمی و رابط کاربری جدید و پویا برای برنامه هواشناسی می‌باشد. این به‌روزرسانی ثبات برخی از برنامه‌های شخص ثالث را نیز بهبود بخشیده و به صورت کلی، تجربه کاربری را ارتقاء داده است. همچنین یک ابزار بازی جدید در این به‌روزرسانی اضافه شده که به وسیله آن می‌توان به سادگی حالت Fnatic را فعال کرد. در بخش Game Space می‌توانید 3 حالت را برای دریافت اعلان‌ها در زمانی که مشغول بازی هستید انتخاب کنید: فقط پیام، هشدار و بلاک کردن کامل.

OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro با این به‌روزرسانی به قابلیت پاسخ سریع به پیام‌های WhatsApp و اینستاگرام در هنگام بازی مجهز خواهند شد. یک قابلیت جدید نیز برای جلوگیری از لمس تصادفی صفحه‌نمایش در هنگام بازی اضافه شده است. به‌روزرسانی اندروید 11 قابلیت صفحه‌نمایش همیشه روشن را نیز با تنظیمات مختلف به گوشی‌های وان پلاس آورده است. 10 مدل ساعت جدید نیز به رابط کاربری وان پلاس اضافه شده است.

یک میان‌بر جدید برای حالت تاریک و امکان تنظیم خودکار آن از غروب تا طلوع آفتاب، ویژگی دیگری است که در این نسخه از Oxygen OS به پرچمداران وان پلاس اضافه شده است. این به‌روزرسانی با تم‌های جدید و قابلیت‌های گروهی جدید در حالت Zen نیز همراه است. گالری گوشی نیز در آپدیت جدید، به حالت استوری مجهز شده که عکس‌ها و فیلم‌های یک هفته گذشته را در قالب یک کلیپ، پشت هم قرار می‌دهد.

مطلب پیشنهادی: تاریخ عرضه اندروید 11 برای گوشی‌های نوکیا

.

منبع: Gadgets.ndtv

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد