اندروید 11 برای پرچمداران سامسونگ منتشر شد

نوید شجاعی یکشنبه 16 آذر 1399 - 12:00
اندروید 11 برای پرچمداران سامسونگ منتشر شد

.

One UI 3.0 و اندروید 11، با طراحی جذاب جدید، امکانات روزمره بهبودیافته و قابلیت‌های شخصی‌سازی گسترده، به صورت رسمی برای گوشی‌های سری Galaxy S20 در کره جنوبی، ایالات متحده و بیشتر کشورهای اروپایی منتشر شد. در طی هفته‌های آتی، نقاط دیگر دنیا نیز این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد، همچنین گوشی‌های سری A سامسونگ، در نیمه اول سال 2021 این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند.

دسترسی اولیه One UI 3.0 به پایان رسیده و حالا این به‌روزرسانی برای برخی از مدل‌های سامسونگ در بسیاری از کشورها منتشر شده است، هرچند که هنوز نمی‌توانیم از عبارت «عرضه جهانی» استفاده کنیم. از روز گذشته، انتشار این به‌روزرسانی که اندروید 11 را نیز به همراه دارد، برای گوشی‌های سری گلکسی اس 20، یعنی گلکسی اس 20، گلکسی اس 20 پلاس و گلکسی S20 الترا در کشورهای کره جنوبی، ایالات متحده و بیشتر کشورهای اروپایی آغاز شده است.

گوشی‌های دیگری که در ادامه نسخه جدید را دریافت خواهند کرد عبارتند از: Galaxy Note 20 ،Galaxy Z Fold 2 ،Galaxy Z Flip ،Galaxy Note 10 ،Galaxy Fold و سری S10 که همگی در طی هفته‌های آتی این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند. کاربران گوشی‌های سری Galaxy A باید چندماهی منتظر بمانند، چرا که اندروید 11 برای گوشی‌های این سری در نیمه ابتدایی سال 2021 منتشر خواهد شد.

اندروید 11 برای سامسونگ

مهمترین ویژگی‌های One UI 3.0 که بر پایه اندروید 11 طراحی شده شامل جلوه‌های تصویری جدید، تغییرات گسترده در صفحات Home، Lock Screen، اعلان‌ها و منوی تنظیمات سریع، ارتقاء زوم در عکس‌ها با استفاده از هوش مصنوعی، ارتقاء فوکوس و نوردهی خودکار، رابط کاربری منعطف‌تر با امکانات شخصی‌سازی ساده‌تر و ... می‌باشد.

بر اساس اعلام سامسونگ، رابط کاربری One UI در سال 2021 و با معرفی پرچمداران جدید، با به‌روزرسانی‌های بیشتری نیز همراه خواهد بود. در حال حاضر، افرادی که هنوز به‌روزرسانی جدید را دریافت نکرده‌اند باید توجه کنند که این مسئله، به موارد مختلفی از جمله نوع گوشی و شبکه اینترنت و ... بستگی داشته و احتمالاً در طی روزهای آتی، به‌روزرسانی جدید برای آنها نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

.

منبع: Notebookcheck

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد