اپل یک رنگ جدید نارنجی به آیفون ۱۳ اضافه می‌کند

سه شنبه 18 خرداد 1400 - 11:00
اپل یک رنگ جدید نارنجی به آیفون ۱۳ اضافه می‌کند

اپل هر سال یک رنگ جدید و جذاب را به آیفون‌های خود اضافه می‌کند؛ سال گذشته آیفون 12 با رنگ جدید آبی عرضه شد و سال قبل از آن نیز، رنگ سبز به رنگ‌بندی آیفون 11 اضافه شد. بر اساس رندرهای منتشر شده از سوی Ian Zelbo (که رندرهای نسل جدید مک‌بوک و مک‌بوک Air را نیز منتشر کرده بود) به نظر می‌رسد که امسال، رنگ جدید نارنجی به پالت رنگی آیفون 13 اضافه خواهد شد.

رنگ جدید iPhone 13

iPhone 13 در رنگ نارنجی

نارنجی رنگ زنده و شادابی است، اما باید توجه کنید که اپل معمولاً رنگ جدید را در دو ترکیب متفاوت به محصولات خود اضافه می‌کند؛ به عنوان مثال رنگ آبی به کار رفته در iPhone 12 Pro و iPhone 12 Pro Max، نسبت به آیفون 12 و iPhone 12 mini غلظت کمتری داشته، همچنین در نسل گذشته رنگ سبز به کار رفته در آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس، نسبت به رنگ سبز موجود در نسخه معمولی iPhone 11 بسیار تیره‌تر بوده است. علاوه بر این، اپل در سری پرو از رنگ‌بندی مات استفاده می‌کند، در حالی که نسخه معمولی با رنگ‌های براق همراه است. 

رنگ جدید اپل iPhone 13

این رندرها نسخه معمولی آیفون 13 را نشان می‌دهند، در نتیجه احتمالاً نسخه‌های پرو رنگ‌های سنگین‌تر و تیره‌تری خواهند داشت، مثلاً ممکن است که به جای رنگ نارنجی، از رنگ برنز استفاده شود. و البته این احتمال نیز وجود دارد که رنگ جدید فقط مخصوص نسخه‌های معمولی بوده و در نسخه پرو معادل آن وجود نداشته باشد.

تا کنون عکس‌هایی از نمونه اولیه آیفون 13 مینی در رنگ آبی و نسخه Product Red آیفون 13 منتشر شده است. علاوه بر این، رنگ‌های استاندارد مشکی و سفید نیز همانند همیشه وجود خواهد داشت. 

iPhone 13 mini رنگ آبی

آیفون 13 مدل Product Red

به جز رنگ‌های جدید، آیفون 13 از نظر طراحی تفاوت چندانی با نسل قبلی ندارد. مهمترین تفاوت‌های موجود شامل بریدگی (ناچ) کوچکتر صفحه‌نمایش، برآمدگی بیشتر دوربین و برخی جزئیات دیگر (مثل اضافه شدن دوربین LiDAR به تمام مدل‌ها) خواهد بود.

منبع: GSMArena 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد