اپل واچ کماکان پرفروش‌ترین ساعت هوشمند در جهان

آداک 24 یکشنبه 17 اسفند 1399 - 11:00
اپل واچ کماکان پرفروش‌ترین ساعت هوشمند در جهان

 

بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده از وبسایت Counterpoint درباره میزان فروش ساعت‌های هوشمند در بازه زمانی اکتبر تا دسامبر سال 2020، اپل کماکان یکه‌تاز بلامنازع این بخش از بازار می‌باشد. میزان فروش کلی در ساعت‌های هوشمند در این بازه، نسبت به بازه زمانی مشابه در سال 2019 1.5% افزایش یافته و اپل به تنهایی 40% از کل فروش بازار را در اختیار دارد. سامسونگ با سهم 10 درصدی در رتبه دوم بوده و در ادامه لیست، هوآوی با 8%، فیت‌ بیت با 7% و BBK Group با 6% قرار دارند.

بر اساس اطلاعات موجود در این گزارش، ساعت‌های Apple Watch 6 و Apple Watch SE در سه‌ماهه پایانی سال 2020، مجموعاً 12.9 میلیون نسخه فروش داشته‌اند. ساعت Galaxy Watch 3 سامسونگ نیز عملکردی قدرتمند داشته و هوآوی (به همراه آنر) بیشترین رشد سالانه را در بین تمامی شرکت‌ها داشته است.

در ماه گذشته، مجموع تعداد ساعت‌های اپل که به فروشگاه‌ها فرستاده شده، از مرز 100 میلیون نسخه گذشت. بر اساس اظهارات وبسایت Counterpoint، میانگین قیمت محصولات شرکت‌هایی از جمله اپل، هوآوی و سامسونگ رو به افزایش بوده و به نظر می‌رسد این روند در سال 2021 نیز ادامه خواهد داشت. 

 

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد