اپل در حال کار روی نسخه مقاوم و سخت Apple Watch

آداک 24 شنبه 7 فروردین 1400 - 11:00
اپل در حال کار روی نسخه مقاوم و سخت Apple Watch

تا کنون، شرکت اپل نسخه‌های متفاوتی از  Apple Watch را معرفی کرده است. از جمله نسخه‌های عادی با بدنه آلومینیومی و استیل و نسخه‌های Watch Edition و Hermes که با بدنه و بندهای گران‌قیمت‌تر و لوکس همراه هستند. نسخه Nike Edition هم با بدنه آلومینیومی و بند ورزشی لاستیکی تولید می‌شود که البته از نظر دوام و استحکام تفاوتی با سایر مدل‌های این ساعت ندارد.

حال، بر اساس گزارش جدیدی که امروز توسط وبسایت Bloomberg منتشر شده، به نظر می‌رسد اپل توسعه یک نسخه مستحکم و جان‌سخت اپل واچ را شروع کرده و قصد دارد این محصول را در اواخر 2021 و یا اوایل سال 2022 روانه بازار کند.

بر اساس این گزارش، ساعت جدید با طراحی بادوام‌تر همراه بوده و لبه‌های و قسمت‌های دیگر آن، در برابر ضربه مقاوم خواهد بود. اپل این ساعت را برای افرادی که به پیاده‌روی در طبیعت و ورزش‌های خاص و شدید علاقه دارند طراحی کرده است. همچنین به نظر می‌رسد قابلیت پیمایش شنا در این ساعت نسبت به نسخه معمولی ارتقاء خواهد یافت. این تمام اطلاعاتی است که تا کنون در اینباره منتشر شده است، مثل همیشه برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا نزدیک شدن به زمان عرضه این محصول، منتظر بمانیم.

منبع: gsmarena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد