بهترین هدست‌های گیمینگ در سال 2021

آداک 24 پنجشنبه 24 تیر 1400 - 14:00
بهترین هدست‌های گیمینگ در سال 2021

این روزها با گسترش قرنطینه‌‌های ناشی از اپیدمی کرونا، طرفداران بازی‌های کامپیوتری بیشتر شده‌اند و به طبع بدنبال بهترین تجهیزات برای بازی هستند. یکی از همین تجهیزات که انجام بازی را برایتان لذت بخش‌تر خواهد کرد، هدست‌های بلوتوث یا بیسیم می باشد. در بازار انواع هدست‌های بلوتوث بر اساس ویژگی‌ها و کارکرد موجود می‌باشند. ما در این مقاله برایتان بهترین هدست‌های بلوتوث گیمینگ 2021 را معرفی کرده‌ایم که ممکن است در حال حاضر در بازار ایران موجود نباشند.

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با هدست‌های بلوتوث گیمینگ ارزان که در سال 2021 به بازارهای جهانی عرضه شده‌اند بیشتر آشنا کنیم. همچنین در این مطلب به مهمترین فاکتورها در مشخصات هدست‌های گیمینگ بلوتوث 2021 اشاره شده است. اگر تمایل به خرید هدست بلوتوث گیمینگ دارید می‌توانید برای مشاهده قیمت هدست بلوتوث گیمینگ و نیز مشخصات آن ها اینجا کلیک کنید.

بهترین هدست های بلوتوثی زیر 100 دلار

1) بهترین هدست‌های بلوتوثی زیر 100 دلار

هدست گیمینگ بلوتوثی Corsair HS70

قابلیت مدیریت تلفن همراه یا سایر دستگاه‌ها از طریق بلوتوث در حالی که به طور همزمان از طریق یک اتصال جداگانه در حال لذت بردن از یک بازی بدون لگ هستید، یک قابلیت کاربردی است اما این قابلیت اغلب هزینه را برای شما سنگین‌تر می‌کند.

شرکت Corsait با اضافه کردن بلوتوث به هدست سیمی‌اش این مشکل را حل کرده است. این هدست از USB برای لپ تاپ‌ها و دسکتاپ‌ها پشتیبانی می‌کند و با استفاده از کابل آنالوگ 3.5 میلی‌متری آن می‌توانید به همه کنسول‌ها متصل شوید. طول عمر باتری حدود 30 ساعت ارزیابی شد و میکروفون نیز با قابلیت حذف نویز قابل جدا شدن از هدست می‌باشد.

برنامه‌ی iCue که برای ویندوز و مک عرضه شده است، امکان دسترسی به تنظیمات دقیق هدست و میکروفون را در اختیار شما می‌گذارد. گرچه قیمت این هدست در مقایسه با بیشتر هدست‌های گیمینگ بلوتوثی ارزان است، اما برای یک مدل پایه بسیار گران محسوب می‌شود.

بهترین هدست گیمینگ برای Xbox و PC

2) بهترین هدست گیمینگ برای Xbox و PC

SteelSeries Arctis 9X

این هدست بی‌سیم قابلیت پشتیبانی از بلوتوث و اتصال 2.4GHz را برای مدیریت صوتی و گیمینگ بدون لگ و هم چنین چند قابلیت جذاب دیگر دارد. یکی از این قابلیت‌ها امکان استفاده از هدست حین شارژ بر USB است. میکروفون این هدست قابل جدا شدن بوده و نویز محیط را کاهش می‌دهد. این هدست از DTS Headphones:X v2.0 و Windows Spatial پشتیبانی می‌کنند. دانگل این هدست که شبیه به توپ هاکی است، یک ورودی 3.5 میلی متری برای صدای بازی دارد که بر مزایای این هدست اضافه می‌کند. شاید تنها نکته‌ی منفی در مورد هدست Arctis 9X، احساس ناراحتی‌ای باشد که به واسطه تنگ بودن هدست در ناحیه سر ایجاد می‌کند.

 بهترین هدست سیمی گیمینگ

 3) بهترین هدست سیمی گیمینگ

 Meters Level Up

این هدست راحت و به ظاهر قدیمی - با وی یو (VU) متری که روی آن نصب شده، صدای استریو و صدای سوراند مجازی برای موسیقی و گیمینگ - برای آن دسته از افرادی که بدنبال یک هدست حرفه‌ای و گران قیمت نیستند، ولی یک هدست جذاب و متفاوت می‌خواهند مناسب است. شما می‌توانید از این هدست برای هر دستگاهی که جک 3.5 میلی متری دارد استفاده کنید، اما تنظیمات سوراند فقط در صورت اتصال با USB به ویندوز امکان پذیر است، چرا که نیازمند برنامه انحصاری برای مدیریت صدا است.

راحت ترین هدست سیمی زیر 100 دلار

4) راحت ترین هدست سیمی زیر 100 دلار

 Razer BlackShark V2

این هدست بهترین در هدست‌های گیمینگ نیست، اما جدیدترین نسل هدست BlackShark Razer - BlackShark V2 سیمی (99 دلار) و V2 X (50 دلار) و Wireless V2 Pro (180 دلار) ) می‌باشد. در صورت نیاز به یک هدست برای کار و گیمینگ، گزینه‌ای کاملاً مناسب است. سیم این هدست کیفیت مطلوبی دارد، میکروفون امکان جدا شدن از گوشی را دارد و همینطور فوم کاور و فابریک قابل تنفس در گوشی‌ها، از مزایای دیگر این هدست هستند. اما اگر شما بودجه‌ی کمتری دارید، نسخه‌ی فقط سیمی V2 X تمام نیاز‌های شما را بر طرف می‌کند.

راحت ترین هدست بی سیم زیر 100 دلار

5) راحت ترین هدست بی‌سیم زیر 100 دلار

HyperX Cloud 2

دلیل قیمت نسبتا بالای این هدست، صدای سوراند مجازی 7.1 می‌باشد ولی به طور کلی ویژگی‌های زیادی ندارد. اما می‌توانیم نقص‌های این هدست سبک را به واسطه عملکرد خوب و راحتش مانند محدوده سیگنال تقریبا 18 متری و طول عمر بالای باطری نادیده بگیریم. شما می‌توانید این هدست را به PS4/PS5، نینتندو سوییچ و همینطور PC متصل کنید.

6) بهترین هدست بی‌سیم دوال برای PC و Xbox با قیمت زیر 100 دلار

هدست بی سیم مایکروسافت Xbox 

طراحی و ویژگی‌های متوسط با قیمتی مقرون به صرفه، هدست بی‌سیم Xbox را تبدیل به یک هدست خوب کرده است. هدست بی‌سیم و بلوتوث و چت همزمان با کیفیت خوب معمولاً در مدل‌های گران قیمت یافت‌می‌شود. بر اساس آخرین خبرها ، این هدست به طرز عجیبی از انبار مایکروسافت و آمازون خارج شده اند و در دسترس نیستند.

 بهترین هدست گیمینگ بی سیم زیر 150 دلار برای چت

 7) بهترین هدست گیمینگ بی‌سیم زیر 150 دلار برای چت

 Logitech G733 LightSpeed

G733 به طور کلی یک هدست گیمینک بی‌سیم سبک است ، اما یک مزیت نسبت به سایر رقبا  دارد و آن مجهز بودن به یک میکروفون عالی با امکان شخصی سازی از از طریق نرم افزاری است که توسط شرکت Blue Yeti پشتیبانی می‌شود.

بهترین هدست بازی بی سیم برای انواع دستگاه ها

8) بهترین هدست بازی بی‌سیم برای انواع دستگاه‌ها

 SteelSeries Arctis 7X

گرچه این هدست بخشی از برنامه‌ی Designed for Xbox است و برای Xbox طراحی شده است ، اما 7X امکان اتصال به صورت بی‌سیم با فرکانس 2.4 گیگاهرتز به کامپیوتر ، Nintendo Switch و PlayStation را نیز دارد. صدای این هدست کیفیت بسیار خوبی دارد و طراحی آن شبیه به مدل گران‌تر خود یعنی 9X است.

.

منبع: cnet

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد