بهترین تبلت‌های سامسونگ در سال 2021

آداک 24 دوشنبه 31 خرداد 1400 - 14:00
بهترین تبلت‌های سامسونگ در سال 2021



معرفی بهترین تبلت های سامسونگ مناسب کارهای روزمره و طراحی های سنگین

بر کسی پوشیده نیست که محبوبیت تبلت‌های اندرویدی نسبت به سال‌های گذشته بسیار کمتر شده است. اما در هر حال، سامسونگ یکی از معدود تولیدکنندگانی است که هنوز هم به طور منظم به معرفی و عرضه تبلت‌های جدید می‌پردازد. در این مقاله به معرفی بهترین تبلت‌های سامسونگ در سال 2021 خواهیم پرداخت، پس با ما همراه باشید.

بهترین تبلت سامسونگ از هر نظر

سامسونگ Galaxy Tab S7

بهترین تبلت سامسونگ از هر نظر

از بین محصولات متنوع موجود در سری گلکسی Tab، مدل Galaxy Tab S7 یکی از جدیدترین تبلت‌های سامسونگ بوده و برای اکثر افراد، بهترین انتخاب خواهد بود.

مهمترین ویژگی یک تبلت، صفحه‌نمایش آن است و خوشبختانه گلکسی تب S7 در این زمینه عملکردی فوق‌العاده دارد. این تبلت به یک نمایشگر 11 اینچی LCD با رزولوشن 2560x1600 پیکسل و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز مجهز شده که برای تماشای محتوا و بازی بی‌نظیر است. همچنین با وجود چیپست قدرتمند اسنپدراگون +865 و 8 گیگابایت رم، می‌توانید برنامه‌های مورد نیاز خود را بدون هرگونه مشکل روی این محصول اجرا کنید.

سامسونگ قلم S Pen را به صورت رایگان با Galaxy Tab S7 عرضه می‌کند. این قلم با تأخیر 9 میلی‌ثانیه تجربه‌ای مشابه با نوشتن روی کاغذ را ارائه می‌دهد.

با در نظر گرفتن تمام موارد، باید بگوییم که گلکسی تب اس 7 قطعاً بهترین تبلت سامسونگ و یکی از بهترین‌ تبلت‌های اندرویدی بازار به حساب می‌آید.

نقاط قوت:

نمایشگر 120 هرتز – طراحی شیک فلزی با حاشیه‌های باریک – وجود قلم S Pen در جعبه – عملکرد سخت‌افزاری پرچمدار – شارژ سریع 45 وات

نقاط ضعف:

عدم استفاده از نمایشگر AMOLED – قیمت بالا

 

بهترین تبلت ارتقاءیافته سامسونگ

سامسونگ Galaxy Tab S7 Plus

بهترین تبلت ارتقاءیافته سامسونگ

اگر به مشخصات بالاتری نیاز دارید و حاضرید اندکی بیشتر هزینه کنید، گلکسی Tab S7 Plus مناسب شما خواهد بود. این تبلت شباهت‌های بسیاری با نسخه معمولی Galaxy Tab S7 دارد، اما در مواردی شاهد پیشرفت‌های مهمی بوده است. مهمترین بخش ارتقاء یافته، نمایشگر 12.4 اینچی AMOLED است که رنگ‌های جذاب‌تری را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

گلکسی تب اس 7 پلاس به باتری بزرگتری مجهز شده و با پشتیبانی از رابط کاربری Samsung Dex و کیبورد جداگانه، تجربه‌ای نزدیکتر به لپ‌تاپ‌ را ارائه می‌دهد.

نقاط قوت:

نمایشگر AMOLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز – پردازنده اسنپدراگون +865 – وجود قلم S Pen در جعبه  - اندازه 12.4 اینچی برای طراحی ایده‌آل است – باتری بزرگ با شارژ سریع

نقاط ضعف:

شاید از نظر بعضی افراد زیادی بزرگ باشد – قیمت بسیار بالا

 

بهترین تبلت سامسونگ از نظر ارزش خرید

سامسونگ Galaxy Tab S5e

بهترین تبلت سامسونگ از نظر ارزش خرید

مسلماً گلکسی تب S7 و گلکسی تب S7 Plus محصولاتی فوق‌العاده قدرتمند هستند، اما اگر بودجه محدودتری دارید، گلکسی Tab S5e می‌تواند جایگزینی مناسب برای دو محصول یاد شده باشد.

گلکسی تب S5e به یک نمایشگر 10.5 اینچی AMOLED با رزولوشن 2560x1600 پیکسل مجهز شده و با چیپست کوالکام Snapdragon 660، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی که از طریق درگاه Micro-SD امکان ارتقاء آن وجود دارد، همراه است. در صورت نیاز، امکان اضافه کردن کیبورد به این تبلت نیز وجود دارد.

عملکرد گلکسی Tab S5e برای اکثر افراد راضی‌کننده خواهد بود، اما با توجه به قیمت کمتر، سامسونگ مجبور بوده از یک سری چیزها صرفه‌نظر کند؛ مهمترین این موارد نبود قلم S Pen و طراحی ساده این محصول است که اگر با آنها مشکلی ندارد، گلکسی تب اس 5 ای قطعاً انتخابی جذاب و دوست‌داشتنی برای شما خواهد بود.

نقاط قوت:

نمایشگر باکیفیت و زیبای AMOLED – عملکرد مناسب برای اکثر کارها – قیمت رقابتی – باتری بادوام و قابل اطمینان – امکان اضافه کردن کیبورد

نقاط ضعف:

نبود جک 3.5 میلیمتری هدفون – نبود قلم S Pen در جعبه – طراحی خسته‌کننده و معمولی

 

بهترین تبلت سامسونگ برای دانش‌آموزان

گلکسی Tab S6 Lite

بهترین تبلت سامسونگ برای دانش‌آموزان

گلکسی تب S6 Lite با این که از نظر ارزش خرید، در سطح Galaxy tab S5e قرار ندارد، اما به لطف برخی ویژگی‌های جذاب، برای دانش‌آموزان و دانشجویان بسیار مناسب است.

سامسونگ گلکسی Tab S6 Lite به یک صفحه‌نمایش 10.4 اینچی LCD با رزولوشن 2000x1200 پیکسل مجهز شده که برای تماشای هرگونه محتوا ایده‌آل است، علاوه بر این، وجود قلم S Pen در درون جعبه به شما اجازه یادداشت برداری در کلاس‌ها را می‌دهد. با اضافه کردن جک 3.5 میلیمتری هدفون به این موارد، می‌بینیم که با پرداخت مبلغی اندک، یک تبلت فوق‌العاده را به دست می‌آوریم.

متأسفانه عملکرد سخت‌افزاری این تبلت چندان قدرتمند نیست و در اینجا شاهد حسگر اثر انگشت هم نیستیم. گلکسی Tab S5e در این زمینه‌ها عملکرد بهتری دارد، اما اگر می‌خواهید با پرداخت کمترین هزینه، یک نمایشگر باکیفیت و قلم S Pen را تجربه کنید، گلکسی Tab S6 Lite انتخابی شایسته برای شما خواهد بود.

نقاط قوت:

بدنه آلومینیومی با طراحی جذاب و زیبا – اسپیکرهای با کیفیت استریو – وجود جک 3.5 میلیمتری هدفون – نمایشگر LCD باکیفیت – وجود قلم S Pen درون جعبه

نقاط ضعف:

عملکرد سخت‌افزاری ناامید کننده – نبود حسگر اثر انگشت

 

بهترین تبلت سامسونگ برای کارهای روزمره

سامسونگ Galaxy Tab S6

بهترین تبلت سامسونگ برای کارهای روزمره

جایگاه بعدی در لیست ما، به تبلت پرچمدار قبلی سامسونگ که در سال 2019 عرضه شده است، تعلق دارد. علیرغم عرضه مدل جدیدتر، این تبلت با مشخصات رده‌بالا و قیمت کمتر، می‌تواند برای بسیاری از افراد انتخابی مناسب باشد.

گلکسی Tab S6 به یک نمایشگر 10.5 اینچی AMOLED مجهز بوده و پردازنده اسنپدراگون 855 به کار رفته در آن هنوز هم بسیار قدرتمند است. همچنین باتری 7040 میلی‌آمپرساعتی این تبلت عملکرد بسیار خوبی داشته و به راحتی یک روز کامل دوام دارد.

گلکسی تب اس 6 هم به همراه قلم S Pen عرضه شده و با وجود پشتیبانی از کیبورد مجزا و رابط کاربری Samsung Dex، می‌تواند تجربه‌ای نزدیک به لپ‌تاپ را ارائه دهد. با خرید این تبلت، شما با پرداخت مبلغی کمتر، بیشتر امکانات سری تب اس 7 را تجربه خواهید کرد.

نقاط قوت:

نمایشگر AMOLED باکیفیت و جذاب – پردازنده اسنپدراگون 855 هنوز هم بسیار قدرتمند است – باتری عالی – قیمت کمتر نسبت به زمان عرضه – وجود قلم S Pen در جعبه

نقاط ضعف:

حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش چندان قابل اطمینان نیست – امکان قرار دادن قلم S Pen روی بدنه تبلت وجود ندارد

 

بهترین تبلت سامسونگ برای کودکان

سامسونگ Galaxy Tab A Kids Edition

بهترین تبلت سامسونگ برای کودکان

نهایتاً، به نسخه کودکان تبلت سری A سامسونگ می‌رسیم. این تبلت مسلماً بهترین یا جدیدترین تبلت سال 2021 نیست، اما ممکن است دقیقاً همان چیزی باشد که شما به آن نیاز دارید.

گلکسی Tab A Kids Edition تبلتی است که می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی در اختیار کودکان و فرزندان خود قرار دهید. این تبلت به صورت پیش‌فرض با یک قاب محافظ همراه بوده که از آن در برابر ضربات محافظت می‌کند، همچنین اندازه 8 اینچی گلکسی Tab A Kids Edition برای استفاده کودکان که دست‌های کوچکتری دارند، کاملاً مناسب است.

جذاب‌ترین مسئله درباره این تبلت، قیمت فوق‌العاده آن است که با فاصله از سایر محصولات معرفی شده در این لیست کمتر است. با خرید این تبلت هم فرزند شما خوشحال خواهد بود و هم جیبتان!

نقاط قوت:

وجود قاب محافظ مستحکم – طراحی کوچک و جمع‌وجور برای دست‌های کوچک – عمر باتری 13 ساعته – رابط کاربری مناسب کودکان – قیمت مناسب

نقاط ضعف:

مشخصات سخت‌افزاری معمولی

 

کلام آخر

همانگونه که گفتیم، سامسونگ یکی از معدود تولیدکنندگانی است که هنوز هم به صورت منظم به معرفی و عرضه تبلت‌های جدید می‌پردازد. از بین محصولات موجود، باید بگوییم که گلکسی Tab S7 قطعاً بهترین تبلت سامسونگ در سال 2021 می‌باشد.

سامسونگ محصولات مختلف دیگری را با مشخصات و قیمت‌های متنوع عرضه می‌کند که می‌تواند نیازهای اکثر افراد را پوشش دهد، اما با یک نگاه کلی، باید بگوییم که گلکسی تب اس 7 از همه نظر بهترین تبلت سامسونگ بوده و حتی می‌تواند به عنوان بهترین تبلت سال 2021 نیز در نظر گرفته شود. 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد