تاریخ رونمایی از Black Shark 4 مشخص شد

آداک 24 سه شنبه 26 اسفند 1399 - 16:00
تاریخ رونمایی از Black Shark 4 مشخص شد

 

گوشی‌های سری بلک شارک 4 در تاریخ 23 مارس (3 فروردین) معرفی خواهند شد. این گوشی‌ها با مشخصات سخت‌افزاری پرچمدار و شارژ سریع 120 وات همراه خواهند بود. نسخه پرو به یک دوربین سه‌گانه مجهز است.

گوشی ایسوس راگ 5 التیمیت

مدیر عامل شرکت بلک شارک در طی پیامی در شبکه اجتماعی Weibu تأیید کرد که این شرکت، قصد دارد از گوشی گیمینگ جدید خود، یعنی بلک شارک 4 رونمایی کند. او تأیید کرد که گوشی جدید، از شارژ سریع 120 وات بهره خواهد برد. ظرفیت باتری نسبت به باتری 4720 میلی‌آمپرساعتی به کار رفته در Black Shark 3 کاهش یافته و حالا برابر 4500 میلی‌آمپرساعت خواهد بود. اما ظاهراً شارژ کامل گوشی جدید، تنها 15 دقیقه طول خواهد کشید، در حالی که این عدد در بلک شارک 3 برابر 40 دقیقه بوده است.

علاوه بر ارتقاء سرعت شارژ، بلک شارژ 4 پرو از جدیدترین چیپست کوالکام اسنپدراگون 888 استفاده کرده و به سیستم خنک‌سازی مایع نیز مجهز خواهد بود.

هنوز اطلاعاتی درباره نسخه‌های مختلف این گوشی منتشر نشده است، اما اگر عملکرد این شرکت در سال 2020 را در نظر بگیریم، احتمالاً این گوشی در دو نسخه معمولی و پرو روانه بازار می‌گردد.

همچنین انتظار می‌رود گوشی‌های جدید از نمایشگر OLED بهره برده و نرخ تازه‌سازی صفحه نیز از 90 هرتز سال گذشته، حداقل به 120 هرتز ارتقاء یابد.

گوشی موبایل ایسوس ROG 5 Ultimate

به‌روزرسانی:

شرکت بلک شارک، معرفی گوشی‌های جدید خود، یعنی Black Shark 4 و Black Shark 4 Pro را در تاریخ 3 فروردین تأیید کرد.

این گوشی‌ها در ساعت 3 ظهر به وقت چین معرفی خواهند شد. علاوه بر اطلاعاتی که در متن بالا به آن اشاره کردیم، حالا مشخص شده است که نسخه پرو به یک دوربین سه‌گانه مجهز خواهد بود.

همچنین انتظار می‌رود نسخه معمولی با چیپست اسنپدراگون 870 و نسخه پرو با اسنپدراگون 888 همراه باشد.

مسلماً با نزدیکی به زمان رونمایی از این گوشی‌ها، اطلاعات بیشتری از آنها در دسترس قرار خواهد گرفت. بلک شارک 3 در ماه مارس سال گذشته معرفی شد، اما از آنجایی که در سال 2021،  اکثر سازندگان گوشی‌های خود را پیش از موعد به بازار عرضه کردند، احتمال دارد بلک شارک 4 نیز در تاریخی زودتر از نسل قبلی خود، روانه بازار گردد. 

  

منبع: Androidauthority

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد