معرفی ارزانترین گوشی شیائومی پوکو

نوید شجاعی سه شنبه 15 مهر 1399 - 16:00
معرفی ارزانترین گوشی شیائومی پوکو

.

ارزانترین گوشی شیائومی پوکو با دوربین 3 گانه

بعد از تبلیغات و انتشار تیزرهای فراوان، شرکت پوکو بالاخره جدیدترین و ارزانترین گوشی خود، یعنی گوشی پوکو C3 را معرفی نمود. گوشی پوکو C3 ارزانترین گوشی پوکو خواهد بود.حرف C مربوط به دوربین بوده و عدد 3 هم به تعداد دوربین‌ها باز می‌گردد. از ظاهر این گوشی می‌توانید حدس بزنید که در واقع، گوشی جدید پوکو همان ردمی 9C است (به جز حسگر اثر انگشت) و البته شباهت‌های این دو مدل تنها محدود به شباهت‌های ظاهری نیست. قاب پشتی پوکو سی 3 با طرح دوگانه همراه بوده تا چسبندگی بیشتری در دست ایجاد کند و رد اثر انگشت و لکه‌ها، کمتر روی آن باقی بماند. این گوشی در رنگ‌های آبی، سبز و مشکی مات در دسترس خواهد بود.

  
(جهت مشاهده اندازه واقعی تصویر، روی آن کلیک یا تاچ نمایید)

مشخصات صفحه نمایش گوشی ارزان قیمت پوکو

گوشی ارزان قیمت پوکو با یک صفحه‌نمایش 6.53 اینچی با بریدگی قطره‌ای، رزولوشن +HD و نسبت ابعاد 20:9 همراه است. در ترکیب دوربین سه‌گانه این گوشی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی قرار دارد که دو دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق، آن را همراهی می‌کنند. قدرت لازم برای اجرای برنامه‌ها توسط چیپست مدیاتک هلیو G35 تأمین شده و گوشی با 3 یا 4 گیگابایت رم و 32 یا 64 گیگابایت حافظه داخلی، عرضه خواهد شد.

Poco C3 به MIUI 12 و اندروید 10 مجهز بوده و با یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با شارژ 10 وات همراه است.

اما مهمترین نکته درباره این گوشی، قیمت آن است. نسخه 32 گیگابایتی گوشی پوکو سی 3 تنها 102 دلار قیمت دارد. شما همچنین می‌توانید نسخه 64/4 گیگابایتی این گوشی را با پرداخت 122 دلار خریداری نمایید. عرضه این محصول از تاریخ 16 اکتبر آغاز خواهد شد.

.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد