اپلیکیشن کلاب هاوس بالاخره برای اندروید منتشر شد

دوشنبه 20 اردیبهشت 1400 - 11:00
اپلیکیشن کلاب هاوس بالاخره برای اندروید منتشر شد

 

اپلیکیشن تماس صوتی گروهی Clubhouse، در اوایل سال سروصدای زیادی به پا کرد و محبوبیت زیادی را بین کاربران به دست آورد. این برنامه که برای عضویت در آن نیاز به لینک دعوت داشتید، تنها در اپ استور و برای گوشی‌های اپل در دسترس بوده است. در ماه مارس، Paul Davison، سازنده این اپلیکیشن اعلام کرده بود که تا انتشار این اپلیکیشن برای اندروید چندین ماه فاصله داریم، اما امروز این شرکت اعلام نموده که نسخه بتای اپلیکیشن کلاب هاوس روی فروشگاه پلی در دسترس قرار گرفته و کاربران می‌توانند آن را دانلود کنند. 

به نظر می‌رسد که این شرکت هم به اضافه شدن کاربران اندرویدی نیاز دارد، چرا که در ماه فورویه، 9.6 میلیون نفر این برنامه را نصب کرده بودند، در ماه بعدی ان رقم به 2.7 میلیون رسیده و نهایتاً در ماه آوریل، تعداد دانلودهای این برنامه در جهان به 922 هزار کاهش پیدا کرده است. 

البته در نسخه اندروید نیز مانند نسخه آیفون، به لینک دعوت نیاز دارید و بدون لینک دعوت، تنها می‌توانید یک نام کاربری برای خود رزرو کرده و در لیست انتظار قرار بگیرید. البته این سیستم دعوت، نهایتاً از بین خواهد رفت و همه می‌توانند به راحتی از این برنامه استفاده کنند، اما در حال حاضر، برای اینکه بتوانید وارد Clubhouse شوید، باید یک لینک دعوت از یکی از دوستان خود دریافت کرده باشید. 

مالکین این برنامه در پیامی در وبلاگ خود اعلام کردند: ما از کاربران اندرویدی به خاطر صبوریشان بسیار سپاسگزاریم. ما به کاربران این پلتفرم، چه تولید کننده محتوا باشند و چه بخواهند فقط از امکانات برنامه استفاده کنند، خوش‌آمد می‌گوییم. 

شرکت‌های مختلف از جمله توییتر از موقیت اولیه اپلیکیشن کلاب هاوس الهام گرفته و قابلیت‌های مشابهی را به برنامه‌های خود اضافه کرده‌اند و به نظر می‌رسد در طی ماه‌های آتی، رقابت در این زمینه شکل جدی‌تری به خود بگیرد.

انتشار برنامه Clubhouse برای اندروید

با این که سیستم دعوتنامه‌ای ممکن است از دید همه افراد جالب نباشد، اما این برنامه‌ای است که سازندگان این اپلیکیشن از ابتدا در سر داشته‌اند. سازندگان این برنامه اعلام کرده‌اند که هدف آنها این بوده که عملکردی حساب‌ شده داشته باشند و به آرامی اپلیکیشن خود را توسعه دهند، چرا که به اعتقاد آنها، هجوم یکباره کاربران به یک پلتفرم جدید، می‌تواند مشکلات زیادی را برای آن پلتفرم ایجاد کرده و تأثیر منفی روی تجربه کاربران داشته باشد.

این برنامه در حال حاضر در ایالات متحده و سایر کشورهای انگلیسی زبان عرضه شده و به زودی در سایر نقاط دنیا نیز منتشر خواهد شد. اگر از بین دوستان خود، کسی را می‌شناسید که در برنامه عضویت دارد، می‌توانید از اون بخواهید که شما را نیز به Clubhouse دعوت کند. 

شما می‌توانید اپلیکیشن کلاب هاوس را از فروشگاه پلی دانلود کنید، البته دقت کنید که برنامه دیگری نیز با این اسم روی فروشگاه وجود داشته که هیچ ارتباطی به این شبکه اجتماعی ندارد. 

منبع: PhoneArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد