افشای تصاویر و ویژگی های ایرپاد نسل سوم

آداک 24 دوشنبه 4 اسفند 1399 - 11:00
افشای تصاویر و ویژگی های ایرپاد نسل سوم

 

طبق اخبار منتشر شده اپل قصد دارد تا نسل جدید ایرپاد خود را راهی بازار کند. ظاهرا این ایرپاد برخی از ویژگی‌های ایرپاد پرو مثل حدف نویز اکتیو را دارا می‌باشد. با توجه به تصاویر منتشر شده، تغییراتی در ظاهر این محصول دیده می‌شود.

اپل هدفون‌های بی‌سیم خود را در قالب دو مدل ایرپاد و ایرپاد پرو عرضه می‌شوند که نسبت به محصولات رقبا دارای محبوبیت و فروش بیشتری هستند. علت این امر نیز قابلیت‌های خوب این محصولات و تعدد کاربران گوشی‌های اپل می‌باشد.

لوازم خانگی، گجت‌ و لوازم جانبی اپل در طی سه ماه آخر سال گذشته نزدیک به 13 میلیارد دلار برای شرکت سودآوری داشته‌اند‌ که با رشد 29 درصدی نسبت به سال گذشته همراه بوده‌است که در این میان نمی‌توان اهمیت این هدفون‌ها را در سودآوری اپل نادیده گرفت.

نسل سوم ایرپاد در کنار نسل دوم ایرپادز پرو در روزهای آینده راهی بازار خواهند شد که به احتمال قوی ایرپاد 3 به برخی از خصوصیات ایرپاد پرو مجهز خواهد بود.

 محلی که سنسورها در آن قرار می‌گیرند تغییر کرده است و ظاهرا ایرپاد نسل سوم از سری‌های سیلیکونی استفاده خواهد کرد. این سری‌ها قابل تعویض هستند و نسبت به مدل فعلی اندکی کوچک‌تر خواهند شد. طراحی این ایرپاد تا حد زیادی از مدل پرو الهام گرفته شده‌ است. بنابراین این هدفون‌ نسخه مشابه مدل پرو می‌باشد که تغییرات ظاهری کمی خواهد داشت.

ایرپادهای شرکت اپل

با توجه به پستی که کاربر 52Audio منتشر نموده، این احتمال وجود دارد که اپل در این ایرپاد نیز قابلیت حذف نویز اکتیو را مورد استفاده قرار دهد. نکته مهمی که وجود دارد این است که اگر ظاهر و قابلیت‌های این دو ایرپاد شبیه باشند، پس ایرپاد 2 په قابلیت‌هایی خواهد داشت؟ طبیعی است که بین این دو مدل باید تفاوتی وجود داشته باشد تا بتوان آن‌ها را از هم تشخیص داد اما این که این تفاوت‌ها چه هستند ما هم نمی‌دانیم.

می‌توان حدس زد که کیفیت قابلیت‌های نسخه سوم ایرپاد و باتری آن از نسخه پرو ضعیف‌تر باشد تا خریداران بتوانند با قیمت کمتر به امکانات بیشتر و باکیفیت‌تری دسترسی پیدا کنند. همانطور که در تصویر مشخص است قاب (کیس) ایرپاد از نسخه پرو کمی کوچک‌تر است که می‌تواند به دلیل باتری کوچک‌تر باشد اما چیزی را نمی‌توان به طور قطع بیان کرد.

نسل سوم ایرپاد اپل

چراغ LED در قسمت جلویی کیس و در قسمت پایین هدفون نیز سنسور مادون قرمز و یک میکروفون تعبیه شده‌اند. البته ناگفته نماند که این کیس احتمالا از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد.

قابلیت دیگری که قرار است در نسل سوم ایرپاد به کار گرفته شود، صدای فراگیر یا همان Spatial Audio است. این قابلیت زمانی که شما سرتان را به سمت گوشی آیفون خود می‌چرخانید، صدا را از تمام جهات منتقل نموده تا با کیفیت بیشتری به گوش کاربر برسد.

ایرپاد شرکت اپل

قابلیت دیگری که اپل به ایرپاد نسل سوم اضافه خواهد نمود مربوط به سلامتی است. بنا به گفته‌های 52Audio احتمالا این قابلیت مربوط به سنجش میزان اکسیژن خون باشد. البته این قابلیت بیشتر در مچ‌بندهای هوشمند و یا ساعت‌های هوشمند دیده می‌شود.

شنیده‌ها حاکی از آن است که ایرپاد 3 در ماه آینده و همراه با نسخه جدید آیپد پرو و آیپد مینی معرفی شود و قیمت احتمالی این محصول حدود 150 دلار خواهد بود. در هر صورت باید منتظر بمانیم تا اخبار جدید پیرامون این محصولات منتشر شوند. 

نسل سوم ایرپاد

 

منبع: PhoneArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد