افشای تصاویر جدید از گلکسی A32 5G

نوید شجاعی یکشنبه 21 دی 1399 - 10:30
افشای تصاویر جدید از گلکسی A32 5G

 به لطف رندرهای CAD منتشر شده در ماه نوامبر، ما از همین حالا می‌دانیم که گوشی معرفی نشده سامسونگ گلکسی A32 5G چه شکلی خواهد بود. چیزی که امروز توسط حساب کاربری WinFuture منتشر شده، تصاویر تبلیغاتی رسمی این محصول است که عرضه آن را در 4 رنگ متفاوت نشان می‌دهد.

سامسونگ گلکسی A32 5G

Galaxy A32 5G به یک نمایشگر Infinity-V مجهز خواهد بود که بر اساس شایعات موجود، اندازه‌ آن 6.5 اینچ می‌باشد. بدنه پشتی که از جنس پلاستیک ساخته شده، دوربین چهار‌گانه این گوشی را در خود جای داده است. دوربین اصلی به کار رفته در گلکسی ای 32 5جی یک حسگر 48 مگاپیکسلی بوده که توسط دوربین‌های فوق عریض، تشخیص عمق و ماکرو همراهی می‌شود.

سامسونگ گلکسی آ 32 5جی

دوربین‌های پشتی و فلش این گوشی، به جای این که همگی در داخل یک قاب قرار داشته باشند، به صورت جداگانه در پشت گوشی قرار گرفته‌اند که باعث ایجاد ظاهری تازه و زیبا در گلکسی A32 5G شده است، البته متأسفانه در این گوشی موبایل نیز مانند بسیاری از مدل‌های دیگر، دوربین از بدنه بیرون زده و باعث تکان خورد گوشی هنگام قرار گرفتن آن روی سطوح صاف می‌شود.

در سمت چپ قاب گلکسی ای 32 5جی درگاه سیم‌کارت را مشاهده می‌کنید و در سمت راست، دکمه‌های تنظیم صدا، دکمه پاور و حسگر اثر انگشت که با دکمه پاور ادغام شده قرار دارند. بر اساس اطلاعات لو رفته قبلی، قسمت پایینی گلکسی A32 5G  محل قرارگیری درگاه USB-C و جک 3.5 میلی‌متری مخصوص هدفون می‌باشد.

ساسمونگ گلکسی A32 5جی

مشخصات سخت‌افزاری دقیق Galaxy A32 5G هنوز منتشر نشده، اما چندی پیش این گوشی با چیپست مدیاتک Dimensity 720، 4 گیگابایت حافظه رم و اندروید 11 در وبسایت Geekbench مشاهده شده است. همچنین اطلاعات موجود در وبسایت سازمان FCC ایالات متحده، پشتیبانی از NFC و وجود شارژر 15 وات را درون جعبه این محصول تأیید می‌کند.

سامسونگ هنوز به صورت رسمی چیزی درباره این گوشی بیان نکرده، اما با توجه به دریافت تأییدیه‌های متعدد و انتشار تصاویر رسمی، احتمالاً این غول کره‌ای در آینده‌ای نزدیک از ارزان‌ترین گوشی 5جی خود رونمایی خواهد کرد.

 

 منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد