افشای تصاویر گلکسی A52

نوید شجاعی پنجشنبه 20 آذر 1399 - 12:00
افشای تصاویر گلکسی A52

.

 سامسونگ کماکان قصد دارد تعداد گوشی‌های 5جی اقتصادی خود را گسترش دهد، و یکی از این گوشی‌ها، Galaxy A52 5G خواهد بود. گوشی جدید، مسیری را که گلکسی A51 5G در ماه آوریل سال جاری آغاز کرده، ادامه خواهد داد.

امروز، تصاویری جدید از گوشی گلکسی ام 52 5جی منتشر شده که در ادامه، می‌توانید آنها را مشاهده کنید.

سامسونگ گلکسی a52

همانگونه که می‌بینید، طراحی مدل جدید، شباهت بسیاری به نسل پیشین داشته و ماژول دوربین نسبت به گذشته بزرگ‌تر شده و هر یک از دوربین‌ها، توسط یک حلقه اختصاصی از سایر دوربین‌ها متمایز شده است. طراحی این گوشی تا حدودی به پرچمداران جدید سامسونگ شباهت داشته و نسبت به گوشی‌های سری A، جذاب‌تر به نظر می‌رسد. البته اختلاف بین گوشی جدید و نسل قبلی چندان چشم‌گیر نیست، اما این بیشترین تفاوتی است که از نظر طراحی بین گلکسی A51 5G و گلکسی A52 5G  مشاهده خواهید کرد.

سامسونگ Galaxy a52

ابعاد گوشی جدید برابر 159.9x75.1x8.4 میلی‌متر بوده و ضخامت آن در قسمت برآمدگی دوربین، برابر 10 میلی‌متر می‌باشد. در مقایسه با نسل قبلی، این گوشی 1 میلی‌متر بلندتر، 1.5 میلیم‌تر عریض‌تر و 0.3 میلی‌متر ضخیم‌تر می‌باشد. گلکسی A52 5G با یک نمایشگر 6.5 اینچی همراه بوده و حسگر اثر انگشت آن، زیر صفحه‌نمایش قرار گرفته است، همچنین دوربین سلفی نیز درون یک حفره در داخل صفحه‌نمایش قرار دارد. میان‌رده جدید سامسونگ، از جک 3.5 میلی‌متری بهره می‌برد. پنل پشتی گوشی از جنس پلاستیک بوده و قاب دور، فلزی خواهد بود.

سامسونگ گلکسی آ52

گلکسی A51 5G با قیمت 499 دلار به بازار عرضه شده است، و با توجه با شباهت‌های سخت‌افزاری و ظاهری، به نظر می‌رسد نسل جدید نیز قیمتی مشابه خواهد داشت. البته با توجه به کاهش هزینه‌های 5جی، ممکن است گلکسی A52 5G قیمتی کمتر از نسل گذشته داشته باشد. برای کشف این جزئیات، باید اندکی بیشتر صبر کنیم. چرا که هنوز اطلاعاتی درباره عرضه رسمی این محصول منتشر نشده است.

.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد