گلکسی F42 5G در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد

یکشنبه 2 خرداد 1400 - 11:00
گلکسی F42 5G در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد

  

سامسونگ همین چند روز پیش گوشی گلکسی F52 5G را به صورت رسمی معرفی نموده و حالا قصد دارد از گوشی گلکسی F42 5G رونمایی کند. این گوشی تأییدیه Wi-Fi Alliance را دریافت نموده و به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد. 

لیست منتشر شده در وبسایت Wi-Fi Alliance اطلاعات چندانی را از مشخصات سخت‌افزاری Galaxy F42 5G ارائه نمی‌دهد، اما بر اساس اطلاعات موجود می‌توان مشاهده کرد که گوشی میان‌رده جدید سامسونگ با شماره مدل SM-E426B/DS همراه بوده و از استاندارد وای-فای 2.4 گیگاهرتز و 5 گیگاهرتز پشتیبانی خواهد کرد. البته این موضوع چندان جای تعجب ندارد، چرا که بسیاری از گوشی‌های امروزی از وای-فای دوبانده پشتیبانی می‌کنند.

تأییدیه وای-فای گوشی Samsung Galaxy F42 5G

با این حال، در صورت صحت شایعات موجود، گلکسی اف 42 5جی یک گوشی کاملاً جدید نخواهد بود. این گوشی در واقع نسخه تغییر نام یافته Galaxy M42 5G است که در ماه گذشته معرفی شده است، و در صورت صحت این موضوع، گلکسی F42 5G نیز با چیپست اسنپدراگون 750G، نمایشگر 6.6 اینچی Super AMOLED با رزولوشن +HD، حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش و یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ 15 وات همراه خواهد بود.

گوشی سامسونگ گلکسی M42 5G

سامسونگ Galaxy F42 5G با اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 عرضه خواهد شد و مجموعاً به 5 دوربین مجهز خواهد بود: دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی درون بریدگی صفحه‌نمایش، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، دوربین 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین 5 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق.  

 

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد