مشخصات و طراحی احتمالی سامسونگ Galaxy F52 5G

پنجشنبه 9 اردیبهشت 1400 - 11:00
مشخصات و طراحی احتمالی سامسونگ Galaxy F52 5G

بر اساس لیست منتشر شده در کنسول گوگل پلی، اطلاعات سخت‌افزاری و طراحی احتمالی گوشی سامسونگ Galaxy F52 مشخص شده است. همچنین در طی هفته گذشته، اطلاعات مربوط به این گوشی در وبسایت TENAA چین و وبسایت بلوتوث SIG نیز مشاهده شده بود. طبق اطلاعات به دست آمده از کنسول گوگل پلی، گوشی جدید سامسونگ به چیپست کوالکام اسنپدراگون 750G مجهز خواهد بود، و بر اساس تصویر موجود در این کنسول، مشاهده می‌شود که دوربین سلفی درون حفره پانچ شده درون صفحه‌نمایش قرار دارد.

مشخصات احتمالی گوشی سامسونگ گلکسی F52 5G

مشخصات احتمالی گوشی سامسونگ گلکسی F52 5G

گوشی سامسونگ گلکسی اف 52 در کنسول گوگل پلی با شماره مدل SM-E5260 رؤیت شده که با شماره مدل مشاهده شده در وبسایت TENAA و Bluetooth SIG مطابقت دارد.

بر اساس اطلاعات موجود در وبسایت TENAA، گلکسی F52 5G با یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی همراه بوده و به یک دوربین چهارگانه مجهز خواهد بود. حسگر اثر انگشت این گوشی موبایل نیز در زیر صفحه‌نمایش قرار گرفته و از شارژ سریع 25 وات هم پشتیبانی می‌شود. ابعاد میان‌رده جدید سامسونگ برابر 164.63x76.3x8.7 میلیمتر بوده و وزن آن برابر 199 گرم می‌باشد.

در حال حاضر، اطلاعات و مشخصات رسمی این گوشی منتشر نشده است، اما با توجه به جزئیات به دست آمده، به نظر می‌رسد که گوشی Samsung Galaxy F52 5G در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد. 

 

 

منبع: GADGET 360

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد