افشای تصاویر و مشخصات گلکسی F52 پیش از معرفی

سه شنبه 21 اردیبهشت 1400 - 11:00
افشای تصاویر و مشخصات گلکسی F52 پیش از معرفی

 

گوشی سامسونگ Galaxy F52 5G قرار است که تا انتهای ماه جاری به صورت رسمی معرفی شود، اما ظاهراً کاربری پیش از این موعد به گوشی دست یافته و تصاویر و قیمت آن را در شبکه اجتماعی Weibu منتشر نموده است. ظاهراً این گوشی حدود 2000 یوآن (310 دلار) قیمت‌گذاری شده است. این در حالی است که گوشی Galaxy A52 5G با قیمت 3000 یوآن در کشور چین عرضه شده است. 

نکته جالب توجه این که این گوشی (با شماره مدل SM-E5260) به حفره پانچ شده در قسمت بالا سمت راست صفحه مجهز شده است، در حالی که معمولاً در گوشی‌های سامسونگ، حفره پانچ شده دوربین سلفی در وسط صفحه قرار دارد. در قسمت پشتی گوشی نیز دوربین چهارگانه و فلش LED مشاهده می‌شود. هفته گذشته سازمان استاندارد TENAA چین نیز این موضوع را تأیید کرده بود. 

رگولاتور چین اعلام کرده که گوشی Samsung Galaxy F52 5G به دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز بوده و از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره خواهد برد. سایر مشخصات این گوشی را صفحه‌نمایش 6.57 اینچی LCD با رزولوشن +FHD و گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از درگاه کارت حافظه Micro-SD تشکیل می‌دهد. 

  افشای تصاویر و مشخصات گلکسی F52 5G  

افشای تصاویر و مشخصات Galaxy F52 5G

افشای تصاویر و مشخصات سامسونگ گلکسی F52 5G

همانگونه که در تصاویر مشخص است، در قسمت پایین گوشی و در کنار درگاه USB-C، جک 3.5 میلیمتری هدفون مشاهده می‌شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی وبسایت 3C، سامسونگ گلکسی F52 5G به یک باتری 4350 میلی‌آمپرساعتی مجهز شده و از شارژ سریع 25 وات پشتیبانی می‌کند. این گوشی با چیپست کوالکام Snapdragon 750G و اندروید 11 در کنسول گوگل پلی نیز مشاهده شده است. 

افشای تصاویر و مشخصات Samsung Galaxy F52 5G

این به معنای آن است که گلکسی اف 52 و گلکسی A52 5G از یک چیپست مشابه استفاده می‌کنند، اما گلکسی F52 5G قیمت پایین‌تری خواهد داشت. البته هنوز مشخص نیست که آیا این گوشی به صورت جهانی عرضه خواهد شد یا خیر.  

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد