انتشار تصاویر گلکسی M12 با باتری 7000 میلی‌آمپری

همایون قدیری پناه پنجشنبه 15 آبان 1399 - 13:00
انتشار تصاویر گلکسی M12 با باتری 7000 میلی‌آمپری

.

پیشتر در ماه گذشته اطلاعاتی درباره گوشی جدید گلکسی F12 منتشر شده بود و حالا مشخصات یک گوشی دیگر از سامسونگ، با نام Galaxy M12 به صورت گسترده منتشر شده است. روی قاب گوشی شماره مدل‌های SM-M127F و  SM-F127G درج شده که نشان‌دهنده آن است که هر دو مدل گلکسی اف 12 و گلکسی ام 12، از این قاب استفاده خواهند کرد. همچنین گفته می‌شود هر دوی این محصولات، در تأسیسات سامسونگ در کشور هند توسعه یافته و تولید خواهند شد.

ویژگی کلیدی گوشی گلکسی M12 باتری 7000 میلی‌آمپرساعتی آن است که پس از Galaxy M51، دومین گوشی از این شرکت است که به یک باتری با این ظرفیت بالا مجهز شده است. همچنین انتظار می‌رود این گوشی با یک نمایشگر 6.7 اینچی و یک ماژول دوربین چهارگانه همراه باشد.

  
(برای مشاهده اندازه واقعی تصویر، روی آن کلیک یا تاچ نمایید)

به نظر می‌رسد قاب پشتی Galaxy M12 با بافت طرح‌دار همراه بوده و دوربین‌های آن با چینش مربعی شکل در قسمت بالا سمت چپ آن قرار گرفته باشد. همچنین جک 3.5 میلیمتری هدفون، درگاه USB-C، و اسپیکر نیز در قسمت پایینی قاب گوشی، قابل مشاهده است. در قسمت سمت راست، دکمه پاور/حسگر اثر انگشت به همراه دکمه‌های کنترل صدا مشاهده می‌شود و درگاه سیم‌کارت، تنها چیزی است که در قسمت سمت چپ گوشی قرار دارد.

.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد