گوشی Galaxy M31 Prime Edition معرفی شد

نوید شجاعی یکشنبه 27 مهر 1399 - 12:00
گوشی Galaxy M31 Prime Edition معرفی شد

.

معرفی گوشی  M31 prime توسط سامسونگ

شرکت سامسونگ پس از معرفی گوشی‌ سامسونگ Galaxy M31 و گلکسی M31s در ماه‌های فوریه و جولای، حالا از گوشی گلکسی M31 Prime Edition رونمایی کرده است. اطلاعات مربوط به این گوشی، پیشتر توسط وبسایت آمازون هند منتشر شده بود، اما غول کره‌ای امروز به صورت رسمی این گوشی را معرفی نمود.

گلکسی M 31 پرایم ادیشن در یک نسخه با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شده و در 3 رنگ آبی اقیانوسی، مشکی و آبی یخی در دسترس خواهد بود. آمازون اعلام کرده که این گوشی یک نسخه 64 گیگابایتی نیز دارد، اما سامسونگ به این موضوع اشاره‌ای نداشته است.

  
(جهت مشاهده اندازه واقعی تصویر، کلیک یا تاچ نمایید)

Galaxy M31 Prime در تاریخ 17 اکتبر در کشور هند عرضه شد. کاربران Amazon Prime می‌توانستند برای خرید گوشی سامسونگ M31   یک روز پیش از موعد این کار را انجام دهند.

مشخصات داخلی نسخه پرایم با گوشی گلکسی ام 31 یکسان بوده و این یعنی گوشی جدید با چیپست اگزینوس 9611، و صفحه‌نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED با رزولوشن +FullHD همراه است. دوربین سلفی این گوشی 32 مگاپیکسلی بوده و یک دوربین چهارگانه 64 مگاپیکسلی نیز در پشت گوشی قرار دارد. این گوشی با اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.1 عرضه خواهد شد. حسگر اثر انگشت در پشت گوشی قرار گفته و وظیفه شارژ باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی این گوشی، بر عهده یک شارژر 15 وات قرار دارد. نسخه پرایم با رنگ جدید آبی یخی و اشتراک 3 ماهه آمازون پرایم همراه است.

امکانات سفارشی گوشی m31 برای آمازون

علاوه بر موارد فوق، گلکسی M31 Prime با برنامه همیشه فعال آمازون همراه است، این یعنی کاربران می‌توانند با یک سوایپ روی صفحه هوم، از وبسایت آمازون خرید کنند.

همچنین این گوشی با یک فولدر اختصاصی از برنامه‌های محبوب اکوسیستم آمازون از جمله Amazon Shoping، Amazon Prime Video، Amazon Music، Kindle و Audible همراه است. به نظر می‌رسد علت این که سامسونگ این گوشی را Prime نامگذاری کرده نیز، همین موضوع است.

.

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد