افت چشمگیر قیمت Galaxy S21 FE نسبت به نسل قبل

دوشنبه 17 خرداد 1400 - 11:00
افت چشمگیر قیمت Galaxy S21 FE نسبت به نسل قبل

در طی هفته‌های گذشته اخبار و اطلاعات زیادی درباره گوشی سامسونگ گلکسی S21 FE منتشر شده است، از رندرهای واضح و باکیفیت گرفته تا مشخصات سخت‌افزاری و جایگاه این گوشی در سبد محصولات گوشی سامسونگ.

در حال حاضر، نشریه کره‌ای Korea Herald گزارش داده که گوشی گلکسی اس 21 اف ای نسبت به گوشی قیمت گلکسی S20 FE  بسیار ارزان‌تر خواهد بود. به طور دقیق‌تر، این نشریه اعلام کرده که Galaxy S21 FE با قیمتی مابین 700 تا 800 هزار ون (حدود 630 - 720 دلار) عرضه خواهد شد. برای مقایسه باید بدانید که گلکسی اس 20 اف ای در زمان عرضه قیمتی برابر 899800 ون (حدود 809 دلار) داشته است. البته هنوز تضمینی نیست که این کاهش قیمت در تمام نقاط دنیا اعمال گردد، اما اوضاع و احوال نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد ارزش خرید Galaxy S21 FE را حتی از نسل قبل هم بیشتر کرده و با پرچمداران اقتصادی برندهایی از جمله شیائومی، ریلمی و ... رقابت کند. 

البته کاهش قیمت در این سطح، قطعاً با حذف برخی امکانات و ویژگی‌ها امکان‌پذیر می‌گردد و باید ببینیم که سامسونگ در نسل جدید نسخه هواداران پرچمدار خود، کدام امکانات را کنار گذاشته است. رندرهای منتشر شده ظاهری شبیه به گلکسی S21 را نشان می‌دهند که به یک دوربین سه‌گانه مجهز شده و دوربین سلفی آن نیز درون حفره پانچ شده در نمایشگر قرار دارد. البته سامسونگ می‌تواند با استفاده از دوربین‌های ارزان‌تر، حفظ نسخه‌های فعلی رم و حافظه داخلی، مواد ارزان‌تر در ساخت گوشی، و کنار گذاشتن ویژگی‌های همچون شارژ بیسیم و گواهینامه IP68، قیمت گوشی خود را کاهش دهد.

نظر شما چیست؟ اگر قرار باشد که گوشی گلکسی S21 FE را با قیمتی کمتر تهیه کنید، حاضرید کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن حذف شده باشد؟ 

منبع: Android Authority

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد