افشای تصاویر گلکسی S21 FE

یکشنبه 22 فروردین 1400 - 11:00
افشای تصاویر گلکسی S21 FE

 

یک منبع آنلاین، به تازگی تصاویر جدیدی را از گوشی گلکسی اس 21 اف ای منتشر کرده است.

بر اساس این تصاویر، طراحی بخش دوربین اندکی تغییر داشته، اما سایر قسمت‌های آن طراحی مشابه با گوشی سامسونگ Galaxy S21 دارد.

با این حال، به نظر می‌رسد گلکسی S21 FE اندکی از نسخه معمولی گلکسی اس 21 بزرگ‌تر است.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S21 FE-2

بر اساس رندرهای منتشر شده، طراحی گلکسی اس 21 اف ای به جز یک مورد، کاملاً شبیه به نسخه معمولی گلکسی اس 21 است. در این گوشی، ماژول دوربین بر روی پنل پشتی قرار گرفته است، در حالی که در سری گلکسی S21، ماژول دوربین تا قاب کناری گوشی کشیده شده است.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S21 FE-3

به جز این مورد، سایر مشخصات ظاهری این گوشی کاملاً مشابه با پرچمداران اصلی سری Galaxy S21 است. البته ابعاد احتمالی نسخه هواداران (FE)، برابر 155.7x74.5x7.9 میلی‌متر اعلام شده که نشان می‌دهد این گوشی اندکی از نسخه معمولی گلکسی اس 21 بزرگ‌تر است. همانند نسل قبلی این گوشی، یعنی سامسونگ Galaxy S20 FE، فریم این گوشی نیز از آلومینیوم ساخته شده و پنل پشتی آن از جنس گلاستیک (ترکیبی از شیشه و پلاستیک) است.

گوشی موبایل سامسونگ Galaxy S21 FE-4

بر اساس اطلاعاتی که از برنامه‌های سامسونگ برای سال 2021 منتشر شده، به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد که در 19 آگوست 2021، مراسم Unpacked خود را برای رونمایی از نسل جدید FE برگزار کند. در صورت صحت این اطلاعات و همچنین عدم تغییر آنها، باید چند ماه دیگر برای معرفی گوشی Galaxy S21 FE منتظر باشیم. همچنین باید ببینیم که ویژگی‌هایی همچون قیمت پایین و رنگ‌های متنوع که در گلکسی S20 FE وجود داشته، در نسل جدید هم حفظ خواهد شد، یا خیر.

 

منبع: Android Authority

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد