گلکسی S21 FE به چیپست اسنپدراگون 888 مجهز خواهد بود

شنبه 1 خرداد 1400 - 11:00
گلکسی S21 FE به چیپست اسنپدراگون 888 مجهز خواهد بود

 

امسال هم همانند سال گذشته، سامسونگ یک نسخه مخصوص هواداران از پرچمداران سری Galaxy S خود را معرفی خواهد کرد. بر اساس اطلاعات موجود، تولید انبوه گوشی Samsung Galaxy S21 FE از دو ماه دیگر آغاز خواهد شد و حالا به لطف لیست منتشر شده از سوی بنچمارک Geekbench، جزئیات بیشتری از مشخصات سخت‌افزاری این گوشی مشخص شده است. 

همانگونه که مشاهده می‌کنید، سامسونگ گلکسی S21 FE با چیپست کوالکام اسنپدراگون 888، 6 گیگابایت رم و اندروید 11 در وبسایت Geekbench ظاهر شده است. 

گوشی سامسونگ Galaxy S21 FE با چیپست اسنپدراگون 888

سامسونگ گلکسی اس 21 اف ای که با شماره مدل SM-G990B شناخته می‌شود، در واقع نسخه ارزان‌قیمت‌تر از پرچمداران سری گلکسی S21 خواهد بود. این گوشی به یک نمایشگر 6.4 اینچی تخت مجهز بوده و پنل پشتی آن از پلاستیک مات ساخته شده است، همچنین ماژول دوربین در گلکسی S21 FE بر خلاف پرچمداران اصلی این سری، تا روی فریم گوشی ادامه نخواهد داشت. 

برخی از منابع اعلام کرده‌اند که سامسونگ گوشی گلکسی S21 FE را در کنار گوشی‌های گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 3 در طی یک مراسم در ماه آگوست معرفی خواهد کرد، اما به احتمال بیشتر، این گوشی در رویدادی مجزا معرفی شده و محصولات تاشوی این شرکت، مراسمی جداگانه خواهند داشت. 

منبع: GSMArena

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید.
  • - میخواهید عکس خودتان کنار نظرتان باشد؟ به gravatar.com بروید و عکستان را اضافه کنید.
  • - نظرات شما بعد از تایید مدیریت منتشر خواهد شد